דרמה בארה"ב: אישום שלישי נגד טראמפ המועמד לנשיאות

אבי יעקב No Comments on דרמה בארה"ב: אישום שלישי נגד טראמפ המועמד לנשיאות

כתב אישום שלישי, יוגש מחר נגד הנשיא לשעבר דונאלד טראמפ המןועמד שוב לנשיאות. הוא יואשם בניסיונות למנוע את העברת השלטון לנשיא ביידן. טראמפ, שיתייצב מחר בבית משפט שם ישמע את האישומים נגדו טוען כי כתב האישום מהווה התערבות חמורה בבחירות לנשיאות.

עימות טראמפ-ביידן צילום: צילום מסך, cnn
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה בארצות הברית: כתב אישום שלישי במספר יוגש מחר נגד נשיא ארצות הברית לשעבר דונאלד טראמפ. הוא יואשם בניסיונות למנוע את העברת השלטון לנשיא ג'ו ביידן לאחר הפסדו בבחירות. על פי המסתמן, טראמפ יתייצב מחר בבית המשפט שם ישמע מחבר המושבעים את האישומים נגדו.

טראמפ התייחס לדברים בחריפות, תקף ואמר כי כתב האישום מהווה התערבות חמורה בבחירות לנשיאות: "שמעתי שהתובע ג'ק סמית' המטורלל יגיש כתב אישום שקרי נוסף נגד הנשיא האהוב עליכם – במטרה להפריע לבחירות לנשיאות בשנת 2024".

גם מטה קמפיין הבחירות של טראמפ המתמודד פעם נוספת לנשיאות ארה"ב פרסם הודעה חריפה בה נאמר כי הרדיפה אחרי הנשיא טראמפ ותומכיו מזכירה את גרמניה הנאצית, ברית המועצות לשעבר, משטרים דיקטטוריים זה לא יותר מהפרק המושחת האחרון בניסיון הפתטי המתמשך של משפחת הפשע ביידן ומשרד המשפטים החמוש שלו להתערב בבחירות לנשיאות 2024.

מנגד, מייק פנס, המועמד הרפובליקני שמתמודד מול טראמפ ושימש כסגנו בקדנצית הכהונה הקודמת וכתב: "מי שמעמיד את עצמו מעל החוקה – לא צריך להיות נשיא לעולם. כנשיא ארה"ב, לא אכנע במילימטר בהגנה על אמריקה, העם שלנו והערכים שלנו. נחזיר את היושרה לחיים הציבוריים ונספק פתרונות אמיתיים לאתגרים שפוקדים את האומה שלנו".



0 תגובות