מנהל בתי הדין: "הפגנה אלימה; סגרו את המים ומאבטחים הוכו"

אסתי פלד No Comments on מנהל בתי הדין: "הפגנה אלימה; סגרו את המים ומאבטחים הוכו"

מנהל בתי הדין, הרב אלי בן דהן במהדורה המרכזית על ההפגנה האלימה: "מאבטחי בתי הדין קיבלו מכות. סגרו לבית הדין את המים. זה לא ייאמן. מאות אנשים היו במצור בתוך המבנה בלי מים. אי אפשר להבין את זה".

אלי בן דהן צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנהל בתי הדין, הרב אלי בן דהן שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המצור והתקיפה החמורה נגד בית הדין בתל אביב מצד מפגיני השמאל הרדיקלים: "הייתה פה הפגנה אלימה. מאבטחי בתי הדין קיבלו מכות. סגרו לבית הדין את המים. זה לא ייאמן. מאות אנשים היו במצור בתוך המבנה בלי מים. אי אפשר להבין את זה".

הוא עדכן: "הגשנו תלונה נגד מי שהכה מאבטחים ונגד כל מי שאיימו בהנחת מטען חבלה וכו'. חלקם נעצרו. אי אפשר לעבור על זה בשתיקה. מפכ"ל המשטרה טלפן באופן אישי לקצין הביטחון לשמוע ממנו על המצב ושלח תגבורת נוספת לכוחות המשטרה".

הפרשן ישי כהן מ"כיכר השבת", שוחח על כך גם הוא עם אבי מימרן במהדורה: "ברור מה היה קורה אם זה היה מפגינים מימין נגד בנין בית משפט", אמר כהן. "היו כאן משדרים מיוחדים על ה"קפיטול הישראלי". 

"אבל כאן מדובר בבית דין רבני. מאות או אלפים ניסו להיכנס בכוח לבפנים. מתדיינים לא יכלו להכנס. ריססו גרפיטי. איך קשור בית הדין לרפורמה? גם אם הביקורת מוצדקת, לנו יש ביקורת על מערכת המשפט אבל לא היינו רוצים שאנשי ימין יעשו אותו דבר להיכל משפטי".



0 תגובות