מעודדים פיתוח • תחרות במשרד הכלכלה למוצרים תעשיתיים

שלמה בן יוסף No Comments on מעודדים פיתוח • תחרות במשרד הכלכלה למוצרים תעשיתיים
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המדען הראשי במשרד הכלכלה, אבי חסון, וות"ת (הועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה) יפתחו את התחרות לתמיכה בחדשנות בקרב סטודנטים – אקדמיטק, אשר תתקיים השנה לראשונה.

המדען מזמין קבוצות סטודנטים מכלל המוסדות האקדמיים, המוכרים בארץ, להתחרות על פיתוח רעיון למוצר תעשייתי, מכל תחום שהוא. לזוכים יוענקו מענקים בגבהים שונים: הזוכה במקום הראשון יזכה במענק בגובה 100,000 ש"ח, 75,000 ש"ח יוענקו למקום השני ו-50,000 ש"ח למקום השלישי.

התוכנית מורכבת משני שלבים והיא תפורסם בימים הקרובים בכלי התקשורת השונים: בשלב הראשון, יגישו המתמודדים תקציר של הרעיון למוצר, תיאור הצורך עליו הוא עונה, תיאור השוק ועוד. על המוצר להיות מקורי והוא יכול להתבסס על טכנולוגיה חדשה או לעשות שימוש בדרך שונה בטכנולוגיות קיימות. בנוסף לקריטריונים מקצועיים, כגון חדשנות ופוטנציאל שוק, המיזמים בתחרות יישפטו גם על פי מידת תרומתם הפוטנציאלית לציבור ולחברה. שלושת הקבוצות שיעלו לשלב הגמר יוזמנו לוועידת Israel Innovation Conference 2014, אשר תתקיים במאי, שם יוענקו להן תעודות הזכייה במעמד המדען הראשי ושר הכלכלה.

המדען הראשי מייחס חשיבות רבה לטיפוח ההון האנושי בישראל שהינו היסוד החשוב ביותר להמשך שמירה על כלכלה תחרותית וצמיחה. תכנית זו הינה תכנית נוספת שמטרתה עידוד היזמות ומצוינות בקרב מגזרים שונים באוכלוסייה על מנת להשפיע על המציאות הכלכלית חברתית במדינה.



0 תגובות