ברכת האילנות עם יד מרדכי

עפר גדנקן No Comments on ברכת האילנות עם יד מרדכי

יד מרדכי מקבוצת שטראוס מקיימים פעילות של ברכת האילנות, ובמקומות רבים הוצבו שלטים עם נוסח הברכה, בכדי שתוכלו לברך ולהודות על האילנות המלבלבים ועל הטבע שפורח.

21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחודש ניסן – בו האילנות מלבלבים ופורחים, והטבע הקסום פורח, יצאו ביד מרדכי ביוזמה מבורכת. שלטים רבים עם נוסח ברכת האילנות הנאמרת בחודש זה, נתלו בגינות נוי ופרדסים – בהם ניתן לברך את הברכה המיוחדת – ברחבי הערים החרדיות.

היוזמה של הצבת השלטים עם נוסח הברכה, הינה כחלק מחיבור המוצרים של יד מרדכי לטבע, וכך יוכלו המוני בית ישראל לברך את הברכה המשבחת את הקב"ה על הטבע העשיר ומעלותיו הרבות.

כבר למעלה מ-85 שנים שיד מרדכי מעשירים ומוסיפים למטבח שלכם את כל הטוב שבטבע; דבש טהור, שמן זית כתית מעולה, רוטבי עגבניות ועוד מגוון רחב של מוצרים איכותיים, שיגרמו לכם ליהנות מכל הטוב שבטבע – איך שטוב לכם.

מכוורת יד מרדכי היא מהיצרניות המובילות של מוצרי מזון מהטבע. האהבה לעבודת האדמה ולחומרי גלם שמכילים את כל הטוב שבטבע, אפיינו את האבות המייסדים של קיבוץ יד מרדכי מהיום בו נוסדו הקיבוץ והמכוורת ועד היום. את חומרי הגלם במוצרי יד מרדכי מגדלים באהבה חקלאים ותיקים ושורשיים בארץ וגם מחוצה לה.

המכוורת וכלל מוצרי יד מרדכי זוכים לכשרות מהודרת של בד"ץ מחזיקי הדת בעלזא.



0 תגובות