השר לשעבר יזהר שי: "מרגיש לא בנוח עם ההפגנה הערב"

אסתי פלד No Comments on השר לשעבר יזהר שי: "מרגיש לא בנוח עם ההפגנה הערב"

איש 'כחול לבן' והשר לשעבר, יזהר שי ב"מהדורה המרכזית": "מזדהה עם אמירת 'כחול לבן' נגד ההפגנה בבני ברק. אמרו שהם מרגישים לא בנוח ולכן הלכו להפגין במקומות אחרים. אנחנו צריכים לדבר. הפוליטיקאים משני הצדדים צועקים בצורה מרגיזה מאוד. לפני כחצי שנה חזרתי מתל אביב, לקח לי שש שעות להגיע הביתה והכלתי את זה כי זו הייתה הפגנה עקרונית וערכית

יזהר שי צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר, יזהר שי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על הפגנת השמאל בבני ברק: "אני מזדהה עם אמירת 'כחול לבן' נגד ההפגנה בבני ברק. אמרו שהם מרגישים לא בנוח ולכן הלכו להפגין במקומות אחרים. חשבתי על זה הרבה. שמעתי את מה שאמרת לצאת לתת מים למוחים ולעורר שיח, אני חושב שהם ישמעו צד אחר שגם רוצה להביע את כאבו"

"מניח שאם הפגנה חרדית תיערך בתל אביב, הרוב יהיה אדיש ויראה את זה כקוריוז. דווקא זו תהיה הזדמנות לדבר, ואנחנו צריכים לדבר. הפוליטיקאים משני הצדדים צועקים בצורה מרגיזה מאוד. לפני כחצי שנה חזרתי מתל אביב, לקח לי שש שעות להגיע הביתה והכלתי את זה כי זו הייתה הפגנה עקרונית וערכית. המנהיגים של הציבור החרדי נקטו בעמדה חד משמעית וגם קיצונית בעד הרפורמה המשפטית. תמכו בדברים הזויים שאפילו לא יעברו. זה מה שמרגישים בצד השני"

השר לשעבר סיכם:  "טוב עשה נשיא המדינה שקרא במסגרת ההצעה שלו להסדיר את גיוס החרדית. אני לגמרי בעד הסדרה שכזאת. אבל הציבור החרדי נקט עמדה בפסקת ההתגברות, זהו הכאב החילוני. החרדים הכניסו את עצמם לקו האש. נתפלל שקו האש הלילה יהיה דימיוני. ממליץ לציבור לצאת ולדבר"

האזינו:

 



0 תגובות