ביקורת מבית על הממשלה: "האויב מריח חולשה"

איתי גדסי No Comments on ביקורת מבית על הממשלה: "האויב מריח חולשה"

חברי כנסת מהקואליציה מתחו ביקורת חריפה על הבקשה מבג"ץ לדחות את פינויו של חאן אל אחמר. "נבחרנו כדי לשלוט ולא לגמגם"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקורת מבית: מספר חברי כנסת מהקואליציה מתחו היום (רביעי) ביקורת על ההחלטה לדחות פעם נוספת את פינויו של המאחז הבלתי חוקי חאן אל אחמר.

חה"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית התייחס לדחיית הפינוי ולירי מעזה: "האויב מריח חולשה בחאן אל אחמר ובתגובה תוקף מעזה. במידה ולא תהיה תגובה מוחצת ועוצמתית, אנקוט בצעדים חריפים. נאמנותי היא בראש ובראשונה לתושבי הנגב והדרום. 'דין העוטף כדין תל אביב'".

מוקדם יותר, כתב חברו לסיעה ח"כ יצחק קרויזר, כי "התחמקות הממשלה מפינוי חאן אל אחמר עוד תתפוצץ לנו בפנים. נבחרנו כדי לשלוט ולא לגמגם. על הממשלה להתעשת על עצמה מהר, ולפנות את חאן אל אחמר אחת ולתמיד. ויפה שעה אחת קודם".

ח"כ דני דנון מהליכוד אמר: "תשובת הממשלה החדשה לבג"צ המנסה להתחמק מפינוי חאן אל אחמר היא תקדים מסוכן ומתן רוח גבית לבנייה הלא חוקית של הפלסטינים. נבחרנו לשנות את מדיניות הגמגום של הממשלה הקודמת ולא להמשיך אותה. עדיין לא מאוחר לפעול ולפנות את חאן אל אחמר".

סיעות הימין באופוזיציה מיהרו ללעוג לתגובת הממשלה לבג"ץ, אחרי שראשי הקואליציה הבטיחו שוב ושוב בעבר לשנות את המדיניות ביחס למאחז הבלתי חוקי, לגביו כבר פסק בית המשפט העליון כי יש לפנותו לאלתר.

video
play-sharp-fill

ח"כ גדעון סער הגיב בגיחוך: "ימין על מלא". יו"ר ישראל ביתנו ח"כ איווט ליברמן כתב: "איפה המשילות? לא יכול להיות דין אחד ליהודים ודין אחר לערבים. סמוטריץ, בן גביר, דנון – אתם ערים?"



0 תגובות