מנכ"ל משרד הבריאות: "מתייחסים לקורונה באופן שונה"

אסתי פלד 3 Comment on מנכ"ל משרד הבריאות: "מתייחסים לקורונה באופן שונה"

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": ""צריך לשמור על האוכלוסייה המבוגרת יותר כי אצלה, זה יכול להוביל למחלה קשה וגם למוות" | האזינו

צילום: Tomer Neuberg/FLASH90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע העלייה בתחלואת הקורונה, שוחח אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" עם מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש שעדכן את תמונת המצב.

"אתמול היו 30 חולים קשים. כמו שציפינו בחורף יש עלייה במספר החולים. אנחנו מתייחסים לזה אחרת ממה שהיה בעבר" פתח אש את דבריו.

"צריך לשמור על האוכלוסייה המבוגרת יותר כי אצלה, זה יכול להוביל למחלה קשה וגם למוות. כעת הדבר החשוב ביותר זה להתחסן" הוסיף פרופ' אש.

על השאלה מה יש לאנשים בריאים לעשות בעת הזו השיב: "מי שלא חש בטוב שיילך לעשות בדיקה, כיום יש לנו תרופות שאפשר לקחת עד חמישה ימים מההדבקה".

"כמו שהפסקנו לספור גלים הפסקנו לספור חיסונים, לפני החורף חשוב להתחסן, מכיוון שיש וריאנט חדש חשוב להתחסן בחיסון מותאם" סיכם המנכ"ל.

האזינו לריאיון המלא:

 



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    לאורך כל התקופה של המגיפה המדומיינת. זה ממש לא משנה איך תתייחסו אליה.

  2. 2

    למען השם למה בסוף כל פעם העצה היא – לכו להתחסן???
    לא שמעתי אותו פעם אחת מעודד את הציבור לטפל במחלות רקע שלהם. שיתחיל לדבר על השמנה, על מחלות רקע מסוכנות לקורונה, ואיך מתמודדים איתן באמצעות ספורט ותזונה. הרי כל אחד יודע שחלק ניכר מתמותת ותחלואת הקורונה זה בעלי מחלות רקע אם לא רוב (מחכים שמשרד הבריאות יפרסם סוף סוף את הנתונים), ורוב בעלי מחלות הרקע זה מתוך התנהלות לא נכונה של אורח החיים.

    1. המטרה תמיד הייתה כמה שיותר תמותה ותחלואה לצורך שיווק החיסול כפתרון למגיפה המדומיינת.