הנרצחת בפיגוע בחולון: שולמית עובדיה הי"ד; גופת המחבל אותרה

    בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on הנרצחת בפיגוע בחולון: שולמית עובדיה הי"ד; גופת המחבל אותרה

    הבוקר איתרו כוחות הביטחון במבנה ברח' בר כוכבא בתל אביב – את גופתו של המחבל שביצע את הפיגוע. במהלך הלילה נעצרו חמישה מבני משפחתו של המחבל. המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי ערך סיור בזירה

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    8:31
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on חיזבאללה שיגר נ"ט להר דב, צה"ל תקף בתגובה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום כי שולמית רחל עובדיה הי"ד, היא האישה שנרצחה בפיגוע הקשה בחולון אתמול (שלישי). שולמית בת השמונים וארבע הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים. הבוקר איתרו כוחות הביטחון במבנה ברח' בר כוכבא בתל אביב – את גופתו של המחבל שביצע את הפיגוע. במהלך הלילה נעצרו חמישה מבני משפחתו של המחבל. המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי ערך סיור בזירה.

    המשטרה ממשיכה עדיין בחקירת הפיגוע. מפקד מרחב יפתח, תת ניצב חיים בובליל שוחח עם התקשורת.

    האזינו לדיווח של קובי פינקלר במהדורת הבוקר

    פראמדיקית מד"א מרלן בריצנסקי סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר בן 28 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו. תוך כדי הבדיקה הרפואית עלה בי חשד שמדובר בגופת אדם חשוד, העברתי מיד דיווח למוקד מד"א שהזעיקו את המשטרה שהגיעה למקום במהירות וממשיכה בטיפול באירוע".

    המחבל הוא מוסא צרצור, בן 28 מקלקיליה שנכנס לישראל עם אישור עבודה. דובר צה"ל עדכן הבוקר כי לוחמי צה"ל פעלו במהלך הלילה בכפר צרטה למעצר ותחקור חמישה חשודים במעורבות בפיגוע שהתרחש אמש בעיר חולון, בו נרצחה קשישה בת 85.

    תיעוד מזירת איתור גופת המחבל | צילומים: צילום אבשלום ששוני/פלאש90

    מאז שעות אחר הצהרים אתמול ועד הבוקר, משטרת ישראל ביצעה חיפושים וסריקות קדחתניים אחר החשוד ברצח הקשישה. במהלך כל הלילה וגם היום התפרסו שוטרים ובלשים, כלבנים, לוחמי מג"ב ושאר יחידות מיוחדות, יחד עם כוחות הביטחון, במאמצי חיפוש מאומצים אחר החשוד במעשה, תוך הפעלת מירב המאמצים וכלל האמצעים העומדים לרשות המשטרה.

    השר לביטחון הפנים עמר בר-לב: "הפיגוע הקשה בחולון מוכיח שוב כי לטרור הפלסטיני אין מעצורים ואין רחמים. מדינת ישראל נאבקת במחבלים ובשולחיהם ביד קשה ובחוסר פשרות בכל מקום ובכל זמן, ובפרט בחודשים האחרונים כאשר צה"ל, משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי פועלים יום ולילה במרדף אחר דורשי רעתנו. כאשר מדובר במאבק בטרור אויבינו ימצאו אותנו נחושים".

    כזכור, אתמול (שלישי) בשעות אחה"צ התקבל במוקד המשטרה דיווח על קשישה (84) תושבת חולון שהותקפה ע"י אלמוני ברח' החשמונאים. גורמי רפואה שהגיעו לזירה, ביצעו פעולות החייאה שבסיומם נאלצו לקבוע את מותה. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה והחלו בחקירת האירוע כאשר מחקירה ראשונית בזירה עולה החשד כי מדובר ברצח על רקע לאומני.

    בסיום הערכת מצב שקיים בזירה סגן מפקד מחוז תל אביב, תת ניצב דוד פילו, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במחוז תל אביב.



    0 תגובות