המשטרה חושפת: הקשישה שנהרגה בחולון – ממניע לאומני

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה חושפת: הקשישה שנהרגה בחולון – ממניע לאומני

    אירוע מוות של קשישה בחולון מתברר כפיגוע מזעזע של מחבל נתעב ופחדן שרצח אישה קשישה שלא יכלה להלחם בו | כוחות הביטחון פועלים בשעה זו למצוא את המחבל, במערכת הפוליטית מגנים בחריפות את המעשה וקוראים למצות את הדין עם הרוצח הנתעב

    זיהוי פלילי. ארכיון צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעות אחה"צ התקבל במוקד המשטרה דיווח על קשישה (84) תושבת חולון שהותקפה ע"י אלמוני ברח' החשמונאים. גורמי רפואה שהגיעו לזירה, ביצעו פעולות החייאה שבסיומם נאלצו לקבוע את מותה. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה והחלו בחקירת האירוע כאשר מחקירה ראשונית בזירה עולה החשד כי מדובר ברצח על רקע לאומני, ובשלב זה נבדקים כל כיווני החקירה האפשריים.

    בסיום הערכת מצב שקיים בזירה סגן מפקד מחוז תל אביב, תת ניצב דוד פילו, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במחוז תל אביב. מאז האירוע כוחות משטרה רבים מבצעים סריקות נרחבות אחר החשוד במעשה שזהותו טרם ידועה בשלב הזה.

    בתגובה לפיגוע המזעזע שאירע היום בחולון, מסר יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר: "הזהרנו שהתפקוד הכושל של בני גנץ יעלה לנו בדמים, והערב אנו מתבשרים על פיגוע מזעזע בו רצחו מחבלים בני עוולה אישה בת 84 בפיגוע בחולון. במקום להכות באויב ולהכריע את ארגוני הטרור בהם רשות הפלסטינית, גנץ עסוק בקידום הזיות השמאל ומקדם מדיניות ביטחונית שהביאה אותנו לפיגועים על בסיס יומיומי. גנץ מסוכן לישראל ואינו כשיר לתפקד כשר ביטחון".

    ראש הממשלה יאיר לפיד קיבל עדכון על הפיגוע בחולון ומאמצי לכידת המחבל ממזכירו הצבאי האלוף אבי גיל. ראש הממשלה לפיד: "הטרור הוא התגלמותו של רוע טהור. מדובר בפיגוע מזעזע של מחבל נתעב ופחדן שרצח אישה קשישה שלא יכלה להלחם בו. כוחות הביטחון פועלים בשעה זו למצוא את המחבל, ואני סומך עליהם שישימו ידם עליו. אנחנו ננהג ביד קשה נגד הטרור, נתפוס את המבצע ואת שולחיו. אני שולח תנחומים עמוקים למשפחת הנרצחת ומחזק אותם בשעתם הקשה".

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: "שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת הנרצחת בפיגוע בחולון ומחזק את ידי כוחות הביטחון שרודפים אחר המחבל. רק יד קשה יכולה לנצח את הטרור".



    0 תגובות