מחבלים מתוחכמים: יהודי הסיר דגל פלסטין ומטען התפוצץ

    חדשות קול חי No Comments on מחבלים מתוחכמים: יהודי הסיר דגל פלסטין ומטען התפוצץ

    'פיגוע משיכה' בבנימין: דגל אש"ף הונח בצד הדרך בניגוד לחוק, לוחם מילואים בחופשה עבר במקום וירד מרכבו כדי לפנות את הדגל העוין ואז נפגע ממטען חבלה שהופעל מרחוק. אירוע זה מצטרף לגל ניסיונות פיגוע מהבוקר, לפני זמן קצר מחבלים פתחו באש על בתי קיבוץ מירב בגלבוע. בסך הכל חמישה פיגועים בבוקר זה – בחסדי שמים בכולם ללא נפגעים

    צילום: ללא קרדיט
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגוע חריג בבנימין: מטען חבלה התפוצץ על אזרח ישראלי בבנימין, סמוך לכוכב השחר. על פי הדיווח מדובר ביהודי שהוריד דגל אשף שמולכד במטען שהוטמן תחתיו. הוא נפצע קל מאד ולאחר טיפול גורמי רפואה במקום, הוא המשיך עצמאית בנסיעה.

    על פי גורמי הביטחון מדובר היה ב"פיגוע משיכה". במסגרתו, הנוסע היהודי ירד מרכבו לתלוש דגל פלסטיני שנתלה במקום בכוונת מכוון, ואז הופעל המטען ש הוטמן תחתיו על מנת לפגוע קשות במי שיסיר את דגל הטרור.

    מהצלה יו"ש ללא גבולות עדכנו על "נס בכביש 458 סמוך לכפר המרצחים אל מועייר". לדבריהם: "יהודי שהוריד דגל אשף ממולכד נפצע קל מאד טופל במקום בשלב זה לא רצה פינוי והמשיך בנסיעה".

    אירוע טרור זה מצטרף לגל פיגועים שאירועו רק משעות הבוקר, בסך הכל כחמישה פיגועים במספר רק בשעות האחרונות. מחבלים פתחו באש לפני זמן קצר על בתי קיבוץ מירב בגלבוע. אין נפגעים באירוע, זוהתה פגיעה באחד מבתי היישוב. כוחות צה״ל פתחו בסריקות בכפר הפלסטיני ג׳ילבון שנמצא מול מירב.

    מוקדם יותר דווח על פיגוע משולב בצומת בית ענון, כאשר בעוד מחבל אחד רץ עם סכין לפגוע ולהסיח את דעת הלוחמים, מחבל שני תופס מחסה ומבצע ירי מנשק קרלו על החיילים ועל חברו, בחסדי שמים החיילים מצליחים לחסל את שני המחבלים ללא פגע. ובמקביל לאירוע בחברון – ניסיון פיגוע ירי לפני זמן קצר גם על מוצב סאלם מצפון לג׳נין. אין נפגעים ולא נגרם נזק.

    מוקדם יותר הלילה היה גם ניסיון פיגוע ירי על רכב צבאי סמוך לכפר בית סירא במערב בנימין. לא היו נפגעים אך זוהו 2 פגיעות ברכב. סך הכל שלושה פיגועי ירי,  תוך שעות ספורות ביהודה ושומרון. בחסדי שמיים ללא נפגעים.

    למרות שבחסדי שמיים לא היו נפגעים באירועים הללו, הבוקקר הזה היה יכול להיראות חלילה גרוע הרבה יותר. במערכת הביטחון מזהים עליה ברמת התחכום של המחבלים ומנהלים מרדף אחרי המחבלים שטמנו את המטען ובישלו את "פיגוע המשיכה" הזה.



    0 תגובות