אלעד: חברת החשמל בפעילות בגן העיר

אבי יעקב No Comments on אלעד: חברת החשמל בפעילות בגן העיר

חברת החשמל מהדקת את הקשר עם לקוחותיה בציבור החרדי ומקיימת פעילות קהילתית ייחודית בעיר אלעד | ראש העיר, ישראל פרוש בירך על היוזמה: "הקשר ההדוק עם חברת החשמל ממשיך בתחומי אספקת החשמל והקהילה"

צילום: יוסי וייס, חברת החשמל
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אתמול  אחה״צ התקיימה פעילות התנדבותית של עובדי חברת החשמל ממרחב איילון. העובדים הגיעו לגן מרים בעיר,  והשתתפו באימון ספורט. לאחר מכן חולקו צנצנות דבש כשרים  למשפחות נזקקות בקהילה .

ישראל פרוש, ראש העיר, ברך על היוזמה והודה לעובדי חברת החשמל: הקשר ההדוק עם חברת החשמל ממשיך בתחומי אספקת החשמל והקהילה. זה מכבר נפגשתי עם בכירי החברה וסיכמנו על ערוצי קשר ישירים. הפעילות היום היא תוצר ישיר של הקשר בינינו לבין החברה ועל כך אני מודה לאורן הלמן, סמנכל שירות ושיווק בחברה, שעומד בראש היוזמה המבורכת הזו.״

אורן הלמן, סמנכל שירות שיווק ורגולציה בחברת החשמל: ״אני מודה לרב ישראל פרוש על שיתוף הפעולה למען תושבי העיר, לקוחות החברה. הבטחתי בפגישה שהיתה לנו לאחרונה להדק את הקשר עם הקהילה בעיר ואני שמח על שהגענו היום ונמשיך לפעול למען הקהילה בעיר.

הקשר עם הציבור החרדי חשוב לנו ונמשיך לעשות למענו הן במישור אספקת החשמל והן בהיבט הקהילתי מתוך אחריות חברתית גדולה ללקוחותינו, רצון טוב ומתן שירות מצוין.



0 תגובות