דנון: "לפיד הוא מדינאי כושל שמזיק ליחסים עם רוסיה"

ישראל בן צבי 1 Comment on דנון: "לפיד הוא מדינאי כושל שמזיק ליחסים עם רוסיה"

על רקע המתיחות המדינית בין ישראל לרוסיה בעניין פעילות הסוכנות היהודית במדינה, שוחח בצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית עם דני דנון, מי שהיה שגריר ישראל לשעבר באו"ם | דנון: "עם הרוסים צריך לעבוד בשקט, הצורה בה הוא מתנהל מזיקה ליחסים עם רוסיה. החשש הוא שזה יגיע גם לבעיות של תיאומים ביטחוניים בסוריה" | האזינו לריאיון

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר ישראל לשעבר באו"ם דני דנון לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "זה אירוע משמעותי מאד מקווה שהרוסים ישנו את עמדתם, יש מאות אלפי יהודים שחיים ברוסיה והסוכנות פועלת שם רבות בחינוך יהודי וזהות יהודית. לפיד שוב מתגלה בחוסר ניסיונו, ומתנהל מול רוסיה בצורה יהירה, עם הרוסים צריך לעבוד בשקט, הצורה בה הוא מתנהל מזיקה ליחסים עם רוסיה. למה הוא היה צריך את הכותרות?".

"החשש הוא שזה לא יסתיים רק בעניין פעילות הסוכנות, זה יכול להגיע גם לבעיות של תיאומים ביטחוניים בסוריה, לפיד שוב מתגלה כמדינאי כושל, התקשורת מחבקת אותו ומתעלמת מהכישלונות שלו. אני ונתניהו עבדנו שנים רבות לבנות ציר חשוב עם הרוסים, לא תמיד היו הסכמות אבל דיברנו והיה שיח עם הבנות".

"פוטין תמיד כיבד את העם היהודי. גם אני השתתפתי באירועים איתו אבל מבחינת אינטרסים, אם מעליבים את הרוסים הם רושמים ואחרי זה נוקמים. הסוכנות לא עשתה שם שום פעילות חריגה. זו נקמה"

"בנושא העלייה, יש חוק. צריך לבנות מנגנון של גיור למי שבא לפה, אנחנו לא צריכים להביא גויים ארצה, זכאי חוק השבות צריכים לעבור גיור. אבל הפעילות של הסוכנות זה לא רק עלייה. יש פעילות רבה בתוך רוסיה, מורים מהארץ שבאים ללמד שם יהדות, עכשיו זה יכול להיפגע"

על הפריימריז בליכוד: "אני חוזר לחבריי בליכוד ומבקש לא לשכוח את מה שעשיתי בארץ ומעל במת האו"ם מקווה שיזכרו לי את זה. לא להיות פה פיזית בארץ אמנם מרחיק אותך מהמצביעים, אבל מקווה להכרת הטוב".

האזינו לריאיון המלא עם דני דנון:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ברורררררר, הבנאדם לא סיים י"ב ובלי תעודת בגרות…