ח"כ סטרוק בריאיון מהשטח: "המראות פה מזכירים את גוש קטיף"

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ סטרוק בריאיון מהשטח: "המראות פה מזכירים את גוש קטיף"

ח"כ אורית סטרוק מהציונות הדתית לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "המראות שרואים פה מזכירים לי את גוש קטיף, יש פה המון משפחות עם ילדים קטנים, אני חוששת מאד שתהיה אלימות מצד כוחות הביטחון" | על סרטון ההתכתבות עם הבחור מפוניבז' הגיבה: "מי שלומד תורה צריך לעמוד על משמרתו, כמו שאני לא נעדרת מהצבעה בכנסת, בחורים לא צריכים להיעדר מהישיבה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת אורית סטרוק ממפלגת הציונות הדתית שוחחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, בעודה נמצאת בשטח המאחזים החדשים: "אני כרגע בנופי יהודה על יד קרית ארבע עם הפעילים של תנועת נחלה. המראות שראיתי פה מזכירים לי את גוש קטיף. תנועת נחלה החליטה להקים יישובים מחוץ לגדרות של היישובים, הרש"פ משתלטת על עוד ועוד שטחים בסמוך ליישובים שלנו וחונקת את ההתיישבות".

"בני גנץ לא נקף אצבע לעצור את זה. גם ממשלות ישראל הקודמות לא הייתה טובה. אבל מה שקורה אצל גנץ, זה לא יאומן. אני רואה פה טורים של חיילים שהצבא הביא לפה. כל האזור פקקים, כל משאית שעוברת בודקים אם יש בה חומרי בנייה, לא ראיתי התגייסות כזו של המערכת מאז גוש קטיף" אמרה סטרוק.

"יש פה המון משפחות עם ילדים קטנים, אני חוששת מאד. אני שומעת מהתדרוכים של כוחות הביטחון אלימות. יש חשש גדול לאלימות. לא יודעת לומר כיצד זה הסתיים, יש פה עשרות אהלים ומאות אנשים שבאו לפה, אנחנו קרובים מאד לקרית ארבע. קוראים למקום נופי יהודה על שם יהודה דימנטמן הי"ד. המקום פה פשוט נכבש על ידי הרשות הפלסטינית. אני שואלת את חברי הממשלה הימניים לאן הם נעלמו?" תהתה סטרוק.

"למה הם נותנים לבני גנץ לעשות את מה שהוא רוצה בלי לומר כלום? איפה שקד? איפה אורבך? איפה יועז הנדל? למה הם לא אומרים לגנץ שהוא לא יכול לקחת חיילים מפעילות ביטחונית לבוא לחסום את המתיישבים? אם יש לגנץ בעיה עם החוק – למה הוא לא פועל בהתיישבות הפלסטינית הלא חוקית?. רק שיהודים מגיעים מגיע הצבא. לפלסטינים הם לא עושים כלום זה פשוט הזוי. בני גנץ רואה במתיישבים אוייבים" הוסיפה סטרוק.

סטרוק אף התייחסה ליחסים עם עוצמה יהודית ואמרה: "אני בטוחה שיהיה בסדר ביננו לבין עוצמה בסוף נלך ביחד. אנחנו מחויבים לציבור הגדול הזה שאוהב את ארץ ישראל, עם ישראל, ותורת ישראל".

מימרן: בזמן שבני הנוער שמולך מתרוצצים על הגבעות, יש אלפי בני נוער שיושבים ולומדים בישיבות, תסבירי את הסרטון שהוצאת אתמול, ביקש. "יש ביציע הכנסת הרבה בחורים "שנראים" כבחורי ישיבות, הם לא מייצגים את בחורי הישיבות" הסבירה סטרוק.

"מה שהיה זה שבחור שהציג את עצמו מישיבת פוניבז', ביקש ממני לסדר לו כניסה לכנסת, הוא אמר שהם עברו זמן קיץ מאתגר. אני שמתי לב שבכלל לא בין הזמנים. אני חושבת שמי שלומד תורה צריך לעמוד על משמרתו, כמו שאני לא נעדרת מהצבעה בכנסת, בחורים לא צריכים להיעדר מהישיבה" הבהירה סטרוק.

האזינו לראיון המלא עם ח"כ אורית סטרוק:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כרגיל… כשזה יהודים הם יהיו חיות אדם ברברים!!!!! איכסססססס על הפנים השוטרים השרוטים האלה