"אני לא יודע אם יהיו פה אלפי הרוגים, אבל יהיו כאן מאות אלפי נכים"

אסתי פלד No Comments on "אני לא יודע אם יהיו פה אלפי הרוגים, אבל יהיו כאן מאות אלפי נכים"

ח"כ יובל שטייניץ בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מנתח את 3 ההנחות המוטעות שמובילה את הממשלה למדיניות "הדבקה המונית" ומתריע מפני אסון גדול בדמותם של עשרות ואולי מאות אלפי בעלי נכיות. שטיינץ הוסיף, "הגל המיותר הזה באשמת הממשלה. חוק חיסונים חובה כמו ברו אירופה היה מביא לעליה חדה בהתחסנות והפגיעה הכלכלית הייתה מועטה"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר ח"כ יובל שטייניץ התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וניתח את הטעות החמורה אליה מובילה ממשלת ישראל בעיניים פקוחות "הדבקה המונית", יש 3 הנחות מוטעות שהממשלה מניחה אותם במדיניות הנוכחית שלה, "ההנחה הראשונה שאם האומיקרון לא יורד לריאות ולכן לא יוצר מצבים קשים, ולכן אין לונג קוביד, זה מוטעה כי לריאות זה לא יורד אבל זה אולי יגיע למוח ולעוד מקומות וזה יגרום לנכויות בקרב בני נוער לכל החיים".

הנחה שנייה, "שהאומיקרון דוחק את הדלתא, זה לא נכון כי אם נדבקת עכשיו לא אומר שלא תדבק בעוד חודשיים באומיקרון או בדלתא, או בזן אחר. דל גדול לא אומר שאחר כך יהיה קצר".

וההנחה השלישית, "שגם אם יהיה מיליוני נדבקים לא יהיה עומס על בתי החולים יותר מהגלים הקודמים, אבל כעת מסתובבים חולים רבים ביננו, ואז יהיו חולים רבים יותר בדלתא, האומיקרון לא ידחוק סופית את הדלתא, אם אין בכלל מגבלות. לכן גם הדלתא עשוי לעלות לרמות גבוהות ויהיה פה עומס ענק על בתי החולים. לכן ישנם שלושה הנחות מוטעות ללא בסיס מדעי שאף אחד לא יודע ולא בדק, לכן הממשלה מהמרת על הבריאות של כולנו וגם הכלכלה תיפגע יותר מאשר סגר של שבועיים".

שטייניץ הסביר את כישלון המומחים בקבינט ואמר, "יש צוות מקצועי ואנשים מצויינים, אבל אין איפכא מסתברא שמעיר להם על הטעויות הלוגיות שלהם. הם מניחים הנחות ללא בסיס לוגי ומדעי. יש מצב שיהיה מצב של גל אומיקרון אבל מדיניות אי הגבלות תזניק שוב גם את הדלתא. ייתכן שיהיה פה מצב חמור בבתי החולים בעוד שבועיים שלושה".

לדברי שטייניץ, "אני לא יודע מה יעשו האזרחים, הממשלה דוחפת את כולנו להדבק המונית, אני לא יודע אם יהיו כאן אלפי הרוגים אבל יהיו כאן עשרות ואולי מאות אלפי נכים. הממשלה הייתה צריכה לעשות חובת חיסונים ללא אכיפה. זה היה מוביל לעלייה בהתחסנות. תוכנית החיסון בבתי הספר הוכשלה על ידי שרת החינוך, זה לא יאמן, היא פוגעת בבריאות הילדים".



0 תגובות