מנכ"ל משרד הבריאות התחסן במנה הרביעית: "התשובה הטובה ביותר"

צבי טסלר No Comments on מנכ"ל משרד הבריאות התחסן במנה הרביעית: "התשובה הטובה ביותר"

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש התחסן בחיסון הרביעי וקרא לציבור לנהוג כמותו: "התשובה הטובה ביותר זה החיסון. לכן, גם אני בחרתי ובאתי הבוקר להתחסן במנה הרביעית, ואני קורא לכולם ללכת להתחסן. מי שצריך להשלים את מנת הבוסטר השלישית זה הכי חשוב, יש לנו אוכלוסייה רבה כזו"

נחמן אש צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש התחסן הבוקר בחיסון הרביעי: "מבחינתי זה אירוע מרגש להיות פה ולקבל את המנה הרביעית, מנת הבוסטר השנייה," אמר אש. "מדובר בווריאנט מאוד מאוד מדבק, כפי שאנו רואים. התחלואה עולה ומזנקת כל יום. התשובה הטובה ביותר זה החיסון. לכן, גם אני בחרתי ובאתי הבוקר להתחסן במנה הרביעית, ואני קורא לכולם ללכת להתחסן. מי שצריך להשלים את מנת הבוסטר השלישית זה הכי חשוב, יש לנו אוכלוסייה רבה כזו".

עוד אמר אש: "התלבטנו מאוד לגבי החיסון הרביעי, לקח כמה ימים עד שאישרנו, אבל ברגע שאישרנו, אנו בטוחים שזה יסייע לנו, לכל אחד, להתמודד עם המחלה ולנו כמדינה, להתמודד עם המגפה הזו.

"אני מקווה מאוד אל מול התקופה המורכבת שצפויה לנו עם הרבה מאומתים, שבזכות החיסונים נוריד את התחלואה הקשה ונוכל לעבור את התקופה הזו בשלום", סיים מנכ"ל משרד הבריאות.



0 תגובות