הטרגדיה בקריית גת: האדמו"ר מקרעטשניף אמש בניחום משפחת אסולין

ישראל נח חסידים No Comments on הטרגדיה בקריית גת: האדמו"ר מקרעטשניף אמש בניחום משפחת אסולין

בניחום אבלים אצל משפחת אסולין בקריית גת הוציא האדמו"ר מקרעטשניף מכתב מיוחד שכתב לאביה של אדל ז"ל | את המכתב הקריא חתנו של האדמו"ר מכיוון שהאדמו"ר עבר ניתוח והוא מתקשה לדבר | במכתבו חיזק את המשפחה השבורה ואף עין לא נותרה יבשה בניחום המרגש | גלריה מרגשת

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש הלך כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף – קרית גת שליט"א לנחם את הרב שמעון אסולין שליט"א רב ודיין בעיר קריית גת, שיושב שבעה על פטירתה הטראגית של בתו אדל ז"ל. כזכור, במהלך השבוע שעבר התפרסם כי הילדה נחנקה במעון והייתה מונשמת ומורדמת במצב קשה במשך כמה ימים. לאחר מכן, למגינת לב השיבה את נשמתה ליוצרה.

בעת הניחום האדמו"ר הוציא מכתב מרגש שכתב למשפחת אסולין, ומכיוון שהאדמו"ר עבר ניתוח בשבוע שעבר להסרת יבלת שגדלה במיתרי הקול ואינו יכול לדבר משך תקופה, חתנו הרה"ג ר' חיים שלום דייטש שליט"א הקריא את המכתב בקול. כשהוא נחנק באמצע מבכי, אף עין מעיני הנוכחים לא נשארה יבשה.

בתוכן המכתב הביע את צערו העמוק על פטירת ביתם וכתב: "בס"ד, למשפחת אסולין החשובה, אשריכם שהקב"ה מאמין בכם ואתם נחשבים אצלו כקרובים, כמאמר הפסוק בקרובי אקדש ועל פני כל העם אכבד, ופירש רש"י היכן דבר ונועדתי שמה לבני ישראל ונקדש בכבודי אל תקרי בכבודי אלא במכובדי, ועוד ברש"י בקרובי בבחירי, והכלי יקר פירש אין זה כי אם בקרובי השי"ת כי כל הקרב הקרב ביותר אל השי"ת ממנו ילמדו כל הפחותים מערכו, קל וחומר לומר אם אש אחזה בלחים מה יעשו קוצים יבשים כסוחים ואז יקחו כולם מוסר וזהו כבודו של השי"ת על פני כל העם"

האדמו"ר הוסיף וכתב: "הקב"ה רצה לקחת קרבן כדי לעורר את העם, והוא בחר בכם מאחר שהקב"ה יודע שאתם לא תתרעמו על מידותיו ולא תשאלו שאלות אלא תקבלו את הכל באהבה גמורה, זה הסימן שהקב"ה מאמין בכם ואתם קרובים איליו ביותר, ויהי רצון שמהיום והלאה לא תדעו יותר מצער והמקום ינחם אותכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד אכי"ר" סיים האדמ"ור את מכתבו.

 



0 תגובות