ח"כ לוי על חוק הכשרות: "מי שיפגע זה המסורתיים לא החרדים"

אסתי פלד No Comments on ח"כ לוי על חוק הכשרות: "מי שיפגע זה המסורתיים לא החרדים"

ח"כ אורלי לוי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" לאחר שהחוק שלה עבר בכנסת היום ומתייחסת לבלאגן בתוך הקואליציה, גזירת המעונות, חוק הכשרות ההרסני ואיזה חוק' הצליחו למנוע מלפיד להעביר

צילום: אוליבייה פיטוסי / Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורלי לוי (הליכוד) התראיינה הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא וסיפרה על החוק שלה שעבר היום בכנסת בגלל הצבעתו של מנסור עבאס בטעות בעד החוק, "העברתי שני חוקים והופתעתי שכל הקואליציה נעמדה על רגליים למנוע חוק חשוב להקמת מערכת סולארית בבית משותף. זאת ממשלה שלא מעניין אותה הציבור" תקפה לוי".

ח"כ אורלי לוי תקפה את מדיניות הממשלה תמיד להאשים אחרים בכישלונות שלהם, "לבוא לעשות מעשה בזוי ולהאשים אחרים זה חסר אחריות. יש להם ממשלה צרה וכל הזמן נאבקים על כל קול".

לוי סיפרה על המלחמות הפנימיות בימינה שהביאו את פינטו להצבעות אחר הלידה, "אביר קרה נמנע מכיוון שלא מקבל מה שהוא דורש. הוא זה שגרם לחוסר קיזוז".

לוי תקפה את ראש הממשלה ושרת הפנים ואמרה כי "איילת שקד ובנט חשוב להם הכסא יותר מאידאולוגיה, אחרת היו מונעים את הממשלה הנוראה הזאת".

ח"כ לוי ביקרה בחריפות את ההחלטה לפגוע המשפחות חרדיות עם גזירת המעונות, "יאיר לפיד כשהיה שר האוצר ניסה להעביר את החוק ביחד עם בנט והצלחנו לא להעביר את החוק. היום רואים את השנאה שלהם. לצערי התנהגות מעידה על משהו עמוק בפנים".

לוי התייחסה לרפורמה להרס הכשרות ואמרה, "זה סוג של אצבע בעין לחרדים. לשים את יוליה שרחוקה מהדת שתוביל את החוק". לדברי לוי, "מי שיפגע מהחוק זה רק המסורתיים ולא חרדיים, הם טועים שהם חושבים שפוגעים בחרדיים". לוי סיפרה על בית אמא ואמרה, "אמא שלי הייתה עם הבשר והמלח שמכשרים את הבשר בבית. הם לוקחים לנו הכל".



0 תגובות