מנכ"ל מועצת יש"ע: "קורא לראה"מ בנט להעיף את השר בר לב"

אסתי פלד No Comments on מנכ"ל מועצת יש"ע: "קורא לראה"מ בנט להעיף את השר בר לב"

מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני תוקף בחריפות ב"מהדורה המרכזית" אץ השר עומר בר לב, "משתתף בקמפיין סמי אנטישמי נגד מדינת ישראל, שמטרתו להעמיד את חיילי צה"ל לדין בהאג". דילמוני קרא לראש הממשלה להעיף את השר מהממשלה

צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע פגישתו של השר לביטחון פנים עומר בר לב עם נציגה בכירה של הממשל האמריקני ובו דנו על "אלימות המתנחלים" הרוחות בפוליטיקה ובציבור סוערות. מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני בריאיון ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן תקף בחריפות, "השר עומר בר לב משתתף בקמפיין של שמאל במימון של מדינו זרות בשביל להשחיר את פניה של מדינת ישראל. הוא שותף לקמפיין סמי אנטישמי".

דילמוני הוסיף, "יש פה כסף ענק של מדינות זרות שבא להכפיש את מדינת ישראל. ואז להציג את המתנחלים כאלימים ומסוכנים ואז חיילי צה"ל שמגנים עליהם צריך לקחת אותם לבית הדין בהאג על פשעי מלחמה".

דילמוני תקף את הדמוניזציה נגד המתיישבים, "כולנו מכירים את הרצחנות הערבית, כולנו יודעים מאיפה מגיעה האלימות במזרח התיכון? מהערבים. האכזרים הכי גדולים כלפי הערבים זה הערבים".

מנכ"ל מועצת יש"ע תקף את שתיקת הממשלה וקרא לראה"מ, "אנחנו קוראים לראש הממשלה נפתלי בנט להעיף את השר הזה. לא יכול להיות ששר בממשלה משתתף בקמפיין נגד מדינת ישראל".

דילמוני ביקר את המשאבים שמשקיע בר לב כנגד המתיישבים, "זה אותו שר שאמור לטפל באלימות הערבית שהם רוצחים אחד את השני, רק השנה מעל 100 ערבים נהרגו. היום הוא מבקר בהר חברון על אירוע שולי שכל ההתיישבות הוקיעה אותו. אם הוא מבזבז את זמנו על כך מה הוא לא מטפל בזמן הזה שיש לו".

 



0 תגובות