יו"ר הכנסת שלח מכתבי מינוי לוועדת האתיקה: נציג הליכוד דחה את המינוי

איתי גדסי No Comments on יו"ר הכנסת שלח מכתבי מינוי לוועדת האתיקה: נציג הליכוד דחה את המינוי

בניסיון נוסף להקים את וועדת האתיקה, שלח לוי מכתבי מינוי למספר חברי כנסת, ביניהם מיכל וולדיגר וכץ מהאופוזיציה. ח"כ כץ דחה את המינוי

מיקי לוי יור הכנסת צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המלחמה על הקמת ועדת האתיקה: בהמשך להחלטתו של יו"ר הכנסת מיקי לוי על הפעלת ועדת האתיקה של הכנסת ולהיוועצות משפטית שהתקיימה היום (ראשון) בלשכתו, הוציא הערב יושב-ראש הכנסת ח״כ מיקי לוי כתבי מינוי חדשים לאיוש וועדת האתיקה לח״כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת) ולח״כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) כחברי הוועדה ולח״כ אופיר כץ (הליכוד) כממלא מקום.

יו״ר הכנסת לוי אמר לאחר החלטתו: "אמשיך לעשות כל מאמץ כדי לאייש ולהפעיל את ועדת האתיקה של הכנסת מתוך אחריות לפעילות התקינה והראוייה של הבית".

חבר הכנסת אופיר כץ הגיב לפנייתו של יו״ר הכנסת למינוי לוועדת האתיקה: "בהמשך לפנייתו של יו״ר הכנסת לחבר הכנסת אופיר כץ בטלפון ובהתאם לעמדת סיעת הליכוד, חבר הכנסת כץ אינו מעוניין במינוי ומוותר עליו, כל עוד הקואליציה תמשיך לדרוס את האופוזיציה".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, אמר על הניסיון הנוסף של מיקי לוי להקים ועדת אתיקה: "הצביעות והמוסר הכפול לא יעזרו ליו"ר הכנסת. גם אם יצליח להשיג 3 חברים בוועדת האתיקה, לא נקבל את סמכותה. הוא הראשון שצריך לעמוד בפני ועדת האתיקה בעקבות ההתנהלות הדורסנית שלו".

קרעי הבהיר, "כל עוד לא יגרום לקואליציה ההזויה שהוא משרת, לתת לאופוזיציה את הייצוג הראוי לטובת חצי העם, אין על מה לדבר".



0 תגובות