תלונה לוועדת האתיקה נגד ח"כ טיבי: "ניצול החסינות לרעה"

אליהו גרין No Comments on תלונה לוועדת האתיקה נגד ח"כ טיבי: "ניצול החסינות לרעה"

ח"כ צבי סוכות הגיב תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד ח"כ אחמד טיבי: "השתמש בחסינותו הפרלמנטרית כדי לעבור על הוראת המשטרה"

צילום: דוברות ח"כ צבי סוכות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבת האחרונה פרץ סכסוך בין שני נהגים בכביש המוביל לישוב גן-נר שבגלבוע, שבסופו נורה למוות דיאר עומרי, בן 19 מסנדלה. היורה נעצר על ידי המשטרה, שבתחילה הוציאה צו איסור פרסום על זהותו.

למרות הצו של המשטרה, ח"כ אחמד טיבי פרסם את זהות היורה ברשת החברתית. ביום ראשון שלמחרת התראיין ח"כ טיבי בגלי צה"ל ושם הצהיר בצורה מפורשת שניצל את החסינות הפרלמנטרית שלו כדי שהציבור ידע מי היורה, בטענה שברשתות החברתיות ניסו להצדיק את הרצח.

ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) שעלה לראיון מיד אחריו הגיב לדברים וטען ש"לא יתכן שחבר כנסת דורס ברגל גסה את הנחיות המשטרה בנושא רגיש שכזה", ו"במיוחד כשמדובר על אירוע פלילי שהסתבך וממניעים פוליטיים ציניים ח"כ טיבי מנסה לצבוע אותו בצבעים לאומניים".

בעקבות הדברים ח"כ סוכות פנה בתלונה לוועדת האתיקה של הכנסת, בדרישה להעניש את חבר הכנסת טיבי בכך ש"ניצל את חסינותו הפרלמנטרית כדי להלהיט את הרוחות".

ח"כ סוכות מסר: "מדובר על אירוע קשה ומצער, האלימות בכבישים היא רעה חולה שצריך לעקור מהשורש, אבל יחד עם זאת צריך לשים את הדברים במסגרת הנכונה. אירוע פלילי לא גורר הפרות סדר אלימות שבהן נפגעו שני שוטרים, כמו שקרה בעקבות האירוע בדרך לגן-נר. אנשים כמו אחמד טיבי שעושים שימוש ציני בחסינותם הפרלמנטרית על מנת ללבות את האש ולנסות להפוך אירוע פלילי ללאומני צריכים לשאת בתוצאות של המעשים שלהם".



0 תגובות