בגלל דיל עם הערבים? המשבר בין החרדים לבן גביר

מוטי הלפרין No Comments on בגלל דיל עם הערבים? המשבר בין החרדים לבן גביר

במפלגות החרדיות הודיעו לשר בן גביר כי בכוונתם להתנגד להעברת הרשות לאכיפת מקרקעין למשרד לביטחון לאומי. בן גביר טוען: הרקע להתנגדות – דיל עם הערבים. בעוצמה יהודית הודיעו על הפסקת המחויבות למשמעת הקואליציונית. טיבי הכחיש: "שבן גביר לא יערב אותנו במלחמות היהודים"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעות האחרונות הודיעו נציגי הסיעות החרדיות לשר בן גביר כי לא יאפשרו את העברת הרשות לאכיפת מקרקעין למשרד לביטחון לאומי, הצבעה שעולה היום במליאת הכנסת.

גורמים בכירים ב׳עוצמה יהודית׳ אומרים: ״הדיל שנרקם בין המפלגות הערביות למפלגות החרדיות על עיכוב העברת הרשות לאכיפת מקרקעין תמורת תמיכתם בחוק הגיוס יפגע באופן ישיר במאמצי האכיפה בנגב״.

השר בן גביר וחברי סייעת ׳עוצמה יהודית׳ הודיעו ליו״ר הקואליציה כי החל מהיום סיעת עוצמה יהודית לא מחויבת למשמעת הקואליציונית, ועד להעברת הרשות תצביע כראות עיניה.

לפני זמן קצר התייחס לכך ח"כ אחמד טיבי במליאת הכנסת ואמר: שבן גביר לא יערב אותנו במלחמות היהודים על טלפונים כשרים. אם חוק הגיוס יהיה תלוי בנו אנחנו נצביע נגד הממשלה למרות שזו לא עמדנו ההיסטורית. חבורה של שקרנים.

מוקדם יותר פרסם אברהם פריינד ב'בחדרי חרדים', על דיונים ביהדות התורה האם להצביע בעד או נגד העברת היחידה לאכיפת מקרקעין מסמוטריץ' לבן גביר. הסיבה – זעם של יהדות התורה על בן גביר מאחר ולטענתם השר תוקע את העברת חוק הקומה הכשרה הסלולרית.



0 תגובות