ח"כ מארק: "ההיסטוריה מלמדת – אנשים שפרשו נעלמו מהמפה הפוליטית"

    ישראל רובין No Comments on ח"כ מארק: "ההיסטוריה מלמדת – אנשים שפרשו נעלמו מהמפה הפוליטית"

    ח"כ אסנת מארק בשיחה עם קול חי: "בני גנץ לא מתאים לראשות הממשלה אבל גם לא נכון לתת לו רוטציה, כי הוא לא עמד בהסכמים שנחתמו בין הליכוד לכחול לבן"

    גדעון סער צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אסנת מארק מהליכוד תוקפת בחריפות את גדעון סער שפרש מהמפלגה וטוענת כי בני גנץ אינו זכאי לרוטציה מאחר ולא עמד כלל בהסכמים שנחתמו עם כחול לבן.

    "בני גנץ לא מתאים לראשות הממשלה אבל גם לא נכון לתת לו רוטציה, כי הוא לא עמד בהסכמים שנחתמו בין הליכוד לכחול לבן", אומרת הבוקר מארק בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר כאן בקול חי.

    "שמעתי אתמול את סער ואני לא מאמינה שהוא היה שייך לליכוד. אתמול היית פה והיית שותף להרבה החלטות של המפלגה, ולשמוע פתאום את ההיפוך הזה בצורה כל כך חדה – קצת נראה לי מוזר", אומרת מארק בנוגע לח"כ הפורש, לדבריה "יש היסטוריה של אנשים שפרשו ממפלגות אידיאולוגיות – כולם נעלמו מהמפה הפוליטית".

    בעניין הוועדה לבחירת שופטים, בה היא חברה, אומרת מארק כי "לדעתי בכלל הוועדה הזו צריכה להיעלם מהעולם".

    במענה לשאלה כיצד לדעתה יצביע כעת האוזר בוועדה, לאחר שהצטרף למחנה סער, ענתה מארק: "על צבי האוזר אי אפשר להגיד שהוא לא ימין. אבל אתה יודע, 'מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך'. בו נראה על איזה שופטים הוא יסכים לעשות דיל עם ניסנקורן ועל איזה לא".

    בעניין התרגיל שניסתה לבצע בוועדה ביחד עם רגב והאוזר, להיעדר במטרה שהוועדה לא תתכנס ותצביע על מינוי השופטים עאסי ושביטה – תרגיל שלא צלח לבסוף, אומרת מארק: "כרגע יש לנו עתירה בבג"ץ. בו נראה מה שם יקרה. מאוד מקווה שהנשיאה חיות לא תגע בעתירה הזו ולא תטבע גם את ההרכב שלה כי היא נמצאת בניגוד עניינים מובנה".



    0 תגובות