הבשורה של שר האנרגיה: "פותחים את שוק החשמל לתחרות"

    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on הבשורה של שר האנרגיה: "פותחים את שוק החשמל לתחרות"

    שר האנרגיה אלי כהן למגישי מהדורת הבוקר: "ב-25.7 אנחנו פותחים את שוק החשמל לתחרות. תוכלו להזמין חשמל מעוד 8 ספקים שונים חוץ מחברת החשמל ולקבל הנחות מיידיות של 5-20%. חיסכון של מאות עד אלפי שקלים בשנה. בדיוק כמו מהפכת הסלולר"

    צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    שר האנרגיה אלי כהן, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי): "יש לנו מערכה מדינית חשובה לצד המערכה הצבאית. בית הדין בהאג לא ירפה את ידינו. בתחילת המלחמה הבאנו רכבת אווירית חסרת תקדים של עשרות מנהיגים ושרי חוץ. אני הייתי איתם ביישובים בדרום. צריך להפיץ לעולם חלקים נוספים מסרטון הזוועות. אין שום הסבר הגיוני למה שעשה התובע בהאג".

    עוד אמר השר: "הייתי מצפה שיהיה אולטימטום להגברת הלחץ על צבאי אם לא ישוחררו החטופים. מסיבת העיתונאים של גנץ הייתה פוליטית, על רקע היחלשותו בסקרים. הוא אמר דברים שעם מרביתם כולם מסכימים".

    הוא התייחס לתרחישי העלטה: "אני באופן אישי לא רכשתי גנרטור, אין היערכות מיוחדת".

    שר האנרגיה עדכן: "ב-25.7 אנחנו פותחים את שוק החשמל לתחרות. תוכלו להזמין חשמל מעוד 8 ספקים שונים חוץ מחברת החשמל ולקבל הנחות מיידיות של 5-20%. חיסכון של מאות עד אלפי שקלים בשנה. בדיוק כמו מהפכת הסלולר".

    בנושא המדיני אמר כהן: "אם אני צריך לבחור בין שלום עם סעודיה לבין ביטחון המדינה אז אבחר בביטחון. לא נסכים להקמת מדינה פלסטינית".



    0 תגובות