"ה-BDS היא מוטציה של אנטישמיות"

    איתי גדסי No Comments on "ה-BDS היא מוטציה של אנטישמיות"

    נשיא 'ועידת רבני אירופה' הגאון רבי פנחס גולדשמידט מברך את גרמניה: "תנועת ה-BDS היא מוטציה של האנטישמיות שבה 'מדינת ישראל' החליפה את 'היהודי'"

    הגר"פ גולדשמידט צילום: אלי איטקין
    7:31
    19.03.24
    הדף היומי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף כ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'תנועת ה BDS היא מוטציה של האנטישמיות שבה מדינת ישראל החליפה את היהודי. 'ועידת רבני אירופה' מברכת את הפרלמנט הגרמני על החלטתו ואנו מקוים כי מדינות נוספות יילכו בעקבות גרמניה ויקבלו החלטה דומה – כך הגיב נשיא 'ועידת רבני אירופה' הגאון רבי פנחס גולדשמידט שליט"א על החלטת גרמניה המגנה את תנועת החרם על ישראל (BDS) – ומגדירה אותה כאנטישמית.

    הפרלמנט בגרמניה העביר היום (שישי) הצעת חוק המגנה את תנועת החרם על ישראל (BDS) – ומגדירה אותה כאנטישמית. בחוק, שעבר ברוב גדול החוצה את כל המפלגותנ המיוצגות בפרלמנט, קורא הפרלמנט לממשלה שלא לתמוך או לממן בגופים המתנגדים לזכות ישראל להגן על עצמה. ההצעה אמנם לא מחייבת את הממשלה, אך היא נתמכה בידי מפלגת השלטון של הקנצלרית אנגלה מרקל, שצפויה לבחון כעת את אופן יישומה.

    גרמניה למעשה היא מדינה המרכזית הראשונה באירופה, המגדירה את ארגון ה-BDS, קמפיין החרם על ישראל. אנטישמי. ההחלטה זכתה לתמיכה רחבה, הן מצד מפלגות השלטון ובהן האיחוד הנוצרי-הדמוקרטי והאיחוד הסוציליסטי-הדמוקרטי, והן על ידי מפלגות האופוזיציה ובהן המפלגה החופשית הדמוקרטית, ומפלגת הירוקים.



    0 תגובות