בושה: בהולנד סירבו לפרסם את תמונות החטופים

אתר קול חי No Comments on בושה: בהולנד סירבו לפרסם את תמונות החטופים

משתיקים את האמת: חברות השילוט בהולנד מסרבות לפרסם שלטי חוצות עם תמונות החטופים. המסר העיקרי אותו מעביר השילוט הוא העובדה ש-136 ישראלים חטופים נמצאים בשבי חמאס ואינם יכולים להעיד היום בבית הדין בהאג

צילום: Nati Shohat/FLASH90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע הדיון היום בבית הדין בהאג, מערך ההסברה הלאומי, באמצעות לפ״ם, הכין קמפיין שילוט חוצות ברחבי הולנד, להגברת המודעות לשחרור החטופים משבי החמאס.

הקמפיין צפוי היה לעלות כחלק משלל פעולות ההסברה והדיפלומטיה הציבורית סביב הדיון בעתירה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג, הולנד.

שלטי החוצות שעוצבו עבור הקמפיין הציגו תמונות שונות של חטופים, בציון שמם ובציון העובדה שהינם בשבי בעזה, תחת הכיתוב ״He\She can't testify today".

המסר העיקרי אותו מעביר השילוט הוא העובדה ש-136 ישראלים חטופים נמצאים בשבי חמאס ואינם יכולים להעיד היום בבית הדין בהאג. מדובר בקורבנות ועדים לפעולות רצח העם והפשעים נגד האנושות שחמאס ביצע, ולפשעי המלחמה המגולמים בכל יום נוסף בעודם בשבי החמאס.

יש לציין כי נעשתה פנייה ליותר מ-10 חברות שילוט שונות באזור האג, רוטרדאם ונמל התעופה סכיפהול, כאשר כולן סירבו לשתף פעולה עם לפ״ם. במהלך העבודה מול אחת מחברות השילוט, אושרה השפה העיצובית והמסר שיופיעו בשילוט, אך במפתיע בשעה בה היה אמור השילוט לעלות בראש חוצות, התקבלה מחברת השילוט הודעה כי הפרסום מבוטל.

למרות התנהלות החברות, במערך ההסברה מציינים, כי מדובר במרכיב אחד מתוך מגוון רחב של פעולות הסברה שיתבצעו ברחבי באירופה בימים הקרובים.

ראש מערך ההסברה הלאומי מושיק אביב: "נסיונות ההשתקה יענו בקול גדול – גם מול בית הדין בהאג יש מי שבוחרים בצורה אגרסיבית ומקוממת להוריד מסע הסברה על מאות שלטי חוצות ברחבי הולנד ובדגש על האג. האמת תנצח ומדינת ישראל תמשיך לעמוד על צדקתה ולספר לכל העולם את האמת. אנו מפעילים מסע הסברה בינלאומי חסר תקדים. למרות הכל לא יצליחו להשתיק אותנו״.

מנכ״לית לפ״ם מוריה שלום: ״סירובם של הפאבלישרים הוא פגיעה חמורה בחופש הביטוי ובזכותה של ישראל לדבר בקול רם על הטרור ממנו אזרחיה סובלים. מדובר בניסיון בוטה להשתיק את קולם של החטופים הישראלים, שנלקחו בשבי בזמן מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס. זכאותם להישמע היא מעל לכל ספק״.



0 תגובות