איוב קרא: "ראש הממשלה הבטיח לי שאני אהיה בממשלה הבאה"

    אסתי פלד No Comments on איוב קרא: "ראש הממשלה הבטיח לי שאני אהיה בממשלה הבאה"

    שר התקשורת איוב קרא, תוקף את בני גנץ בראיון ל'מהדורה המרכזית': "הוא צריך לתת תשובות על פרשת מדחת יוסוף ז"ל, קריסת צד"ל בלבנון ואסון הנגמשי"ם בעזה" | על ההתמודדות בליכוד: "מפחדים ממני כי אני הסמן הימני יותר מכולם" | על פרשת הדואר: "מחפשים אותי כמו בביקור בדובאי" | האזינו

    איוב קרא צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת איוב קרא (הליכוד) התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' והתייחס להתעוררות חוק הלאום והעדה הדרוזית, ההתמודדות בליכוד, ופרשת בנק הדואר.

    בתחילת הראיון התייחס קרא לניצחונו של סמוטריץ: "אני מברך את בצלאל סמוטריץ' מנהיג 'האיחוד הלאומי', אני מאחל לו מכל הלב ושהימין יתאחד ויביא בושרה יחד איתנו".

    חוק הלאום: "הכל היה מתוזמן היום כדי להביא משהו פופולארי בכדי לפגוע במדינה. זה היה הכל מתוכנן והוא ידע מראש שהם יבואו. אצלו הייתה הפרשה הכי קשה מבחינה מוסרית צבאית והוא צריך לדעת לתת הסבר על המקרה. גם על אסון הנגמשי"ם ברצועת עזה. הוא היה אחראי על צד"ל בלבנון והוא אחראי על קריסתו יחד עם אהוד ברק".

    הדרוזים איתנו: "היום הדרוזים שהיו שם באו לפגוע בממשלה, הם לא תמכו גם בי הם שמאל, הדרוזים רוצים את חוק הלאום ולא רוצים להיות בצד שונאי המדינה. לכן אנחנו הובלנו חוקים למעמד הדרוזים והשיוויוון. לא העלינו להצבעה בגלל הקדמת הבחירות. הדרוזים מצביעים לימין לליכוד לשס ולבית היהודי. כל הקולות זה לא יותר מ-40,000 קולות. יש נהירה של קרוב ל-2 מנדטים לליכוד".

    הסמן הימיני: "אני הפכתי לסמל הימין בליכוד, אני האחרון מהליכוד שלא נגוע בגירוש יהודים. ולא נוח לשבת ליד אדם שלא נוח לו לשבת לידי. אם אני נתפס יותר ימני מיהודים. הרב עובדיה ע"ה אמר לי "אתה יתרו החדש".

    התמודדות בליכוד: "אין לי בעייה להתמודד,אני התמודדתי ונבחרתי מקום 18. ראש הממשלה הבטיח לי שאני יהיה בממשלה הבאה".

    בנק הדואר: "הכל יהיה בסדר. תמיד יחפשו כל דבר לפגוע בי. כמו בדובאי אחרי 70 שנה הגיע שר ישראלי לדובאי והייתה הצלחה כבירה רק שמתעסקים כאן בזוטות".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות