אקוניס על הגנרלים: "בטוחים כי בתואר שהעניק להם נתניהו – ינצחו אותו"

    אסתי פלד 1 Comment on אקוניס על הגנרלים: "בטוחים כי בתואר שהעניק להם נתניהו – ינצחו אותו"

    "אין שום סיכוי שתיק שלכאורה עבר למשטרה לפני חודש יגיעו למסקנות בתוך חודש", כך אומר שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס, בריאיון ל'מהדורה המרכזית' | בוגי יעלון: "ניסה להתחפש לאיש ימין הוא סיים את הקרייה שלו" | האזינו לראיון

    16:40
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on פיגוע דקירה ברמלה: בת 18 במצב קשה, המפגע נוטרל| מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס (הליכוד) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, אקוניס התייחס לתיקי החקירה כנגד נתניהו, הימין החדש ובוגי יעלון.

    על הימין החדש אמר: "הזוג צמד השרים בנט ושקד לא רצו להיות חלק ממהותם של רבנים שקבעו קביעות ועבודות בבית היהודי ורצו להשתחרר מהכבלים. הם מעמדים בסכנה אמיתית את הקואליציה הבאה".

    בנוגע לתיקי נתניהו אמר: "אין שום סיכוי שתיק שלכאורה עבר למשטרה לפני חודש יגיעו למסקנות בתוך חודש. הדברים מעוררים שאלות רבות. ואין מצב בעולם שראש הממשלה מואשם ולא נותנים לו שומע. זה לא מוסרי".

    על השר וחבר מפלגתו לשעבר, בוגי יעלון, אמר אקוניס: "לא מתרגש מבוגי, בוגי עשה לעצמו נזק חמור עם פרשת אליאור אזריה. ניסה להתחפש לאיש ימין הוא סיים את הקרייה שלו".

    האזינו לראיון המלא:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אופיר אקוניס עוכר ישראל מלכלך על גנץ. התרומה של גנץ לביטחון ישראל לא תסולא בפז. ולעומתו אופיר אקוניס ג'ובניק מסריח. מתקיף את הרמטכ"ל רק גורם נזק בשביל תועלתו האישית וכדי שהלשון המסריחה שלו תהיה תקועה עמוק יותר בתחת של ביבי המושחת.