מחר: בג"ץ ידון בעתירת פינדרוס

קלמן טלר 1 Comment on מחר: בג"ץ ידון בעתירת פינדרוס

לאחר הפסילות: בית המשפט העליון ידון מחר בעתירת יצחק פינדרוס המבקשת לאפשר את התמודדותו לראשות העיר אלעד | מאוחר יותר תידון עתירתה של ד"ר עינת קליש רותם המבקשת לאפשר את התמודדותה בעיר חיפה

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעות הבוקר מחר (שני) ידון בית המשפט העליון בעתירה שהגיש עו"ד עמית חדד בבקשה לאפשר למועמד דגל התורה וש"ס לראשות העיר אלעד יצחק פינדרוס, להתמודד לראשות העיר חרף החלטת בית המשפט המנהלי בלוד לפסול את מועמדותו.

כזכור, בשבוע שעבר החליט בית המשפט המחוזי בשבתו כבית משפט מנהלי כי מועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד פסולה בשל אי קיום מרכז חייו בעיר אלעד אלא בירושלים.

בעתירה שהוגשה על ידי חבר מועצת העיר אלעד, שי נתן, נטען כי מרכז חייו של פינדרוס מצוי בירושלים, זאת בשל ביתו ברובע היהודי בעיר העתיקה שם מתגוררת משפחתו. בתצהיר שהגיש פינדרוס, לא נשללה הטענה הזו ועל פי דבריו משפחתו אכן ממשיכה להתגורר בירושלים למעט ביקורים בעיר.

מאוחר יותר מחר, ידון בית המשפט העליון בעתירתה של המועמדת לראשות העיר חיפה ד"ר עינת קליש רותם, שמועמדותה נפסלה אף היא, בשל עניינים טכניים. על מועמדותה חתם עו"ד שחתימתו נמצאה גם על מועמדותו של ישראל סביון, ועל פי החוק האופן הזה פסול. בית המשפט המנהלי פסל את מועמדותה ובעתירתה לבית המשפט העליון היא מבקשת לאפשר את התמודדותה.

קליש רותם נחשבת למועמדת מובילה ולכזו שעל פי הסקרים מהווה איום משמעותי על מועמדותו של ראש העיר המכהן יונה יהב המתמודד לכהונה נוספת. קליש זוכה לתמיכת דגל התורה ואילו יהב זוכה לתמיכת אגודת ישראל וש"ס. גם את קליש מייצג עורך הדין עמית חדד שותף במשרדו של ד"ר יעקב ויינרוט ז"ל.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תקרעו את השמים שפינדרוס יעבור בבג"ץ לפי איך שהבנתי החלק הקשה בענין היה שבג"ץ יסכימו לדון בעתירה בכלל אבל אחרי שבס"ד הם הסכימו לדון בעתירה יש סיכוי גדול שפינדרוס יזכה בבג"ץ