"הכסף לא מתקלקל"

עפר גדנקן No Comments on "הכסף לא מתקלקל"

הבוקר התייצב בבית מפעל הפיס זוכה ב-17 מיליון שקלים, לאחר שבוע מהזכייה. הזוכה סיפר שלא מיהר להגיע כי הכסף לא מתקלקל ויכול לחכות לו.

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (א') הגיע לבית מפעל זוכה ב-17 מיליון שקלים מהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת ה-18.8.18. הזוכה, צעיר כבן 30 מפתח תקווה, שלח טופס של 8 טורים בסכום של 29.20 ₪. את הטופס מילא הזוכה באופן ידני ובחר במספרים אקראיים.

"אני מודה לאלוקים על המזל הגדול שנפל בחלקי ערב השנה החדשה", סיפר הזוכה בהתרגשות, "אני שולח את אותו הטופס כשנה, עם אותם המספרים, ידעתי שאלו הם שיביאו לי את המזל והסבלנות השתלמה לי בגדול". בדרך כלל זוכים מגיעים יום-יומיים לאחר הזכייה, ואילו הזוכה הגיע לאחר שבוע "לקח לי שבוע להגיע לאסוף את הפרס כי אני לא לחוץ, הכסף לא מתקלקל והזכייה לא תברח לי", הסביר.

הזוכה ציין כי עם הכסף יקנה דירה ואת השאר ישקיע "אנו נמצאים לקראת ערב השנה החדשה, הזכיה היא סימן טוב של התחלה טובה לשנה הבאה, מקווה שאתחיל את השנה בעוד דברים טובים: רכישת דירה, חתונה וגם ילדים".

ממפעל הפיס נמסר כי הם עדיין מחכים לשני זוכים מהגרלות קודמות, הגרלה מספר 3012, שהתקיימה בתאריך ה-5.5.18 ומהגרלה מספר 3026 שהתקיימה בתאריך ה-16.6.2018. כל זכייה על סך של כ-3 מיליון שקלים.



0 תגובות