תיעוד: מחבלי דעא"ש נכנסים לשטח ישראל ומחוסלים על ידי צה"ל

    קובי פינקלר 1 Comment on תיעוד: מחבלי דעא"ש נכנסים לשטח ישראל ומחוסלים על ידי צה"ל

    צה"ל משחרר את סרטוני התצפית, בהם נראים מחבלי דעא"ש נכנסים לשטח ישראל ברמת הגולן, מייד אח"כ כלי טייס של 'חיל האוויר' מחסל את חוליית המחבלים | בסרטון נראים חיילי צה"ל נכנסים למובלעת ומבצעים סריקות, לאיתור איומים ותחמושת המחבלים

    12:56
    09.06.24
    נתי קאליש No Comments on ב'עדה החרדית' החליטו: עצרת ענק נגד גזירת הגיוס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיניים פקוחות: דובר צה"ל משחרר הערב (חמישי) לפרסום את תיעוד, מחבלי דעא"ש נכנסים לשטח ישראל, וסריקות חיילי צה"ל לאחר חיסולם של כל שבעת המחבלים. מדובר במקרה ראשון בו מחבלי געא"ש מסוריה מתקרבים לגדר ישראל באופן שכזה, הדבר קורא לאור השמדת כח דעא"ש באזור והתפזרות המחבלים.

    כזכור, אמש (רביעי), סביב השעה עשר וחצי, זיהו תצפיתנים של צה"ל מספר מחבלים שעושים את דרכם במובלעת בדרום הגולן שטח ישראל. כלי טיס של חיל האוויר תוקף את החוליה והצבא נערך לסריקות באיזור התקיפה.

    הסריקות נערכות הבוקר (חמישי) במהלך החיפושים מגלים הכוחות את שבעת המחבלים שחוסלו כשלצידם אפודים, חמישה כלי נשק מסוג קלצ'ניקוב ורימונים.

    ככל הידוע, כל שבעת המחבלים שחוסלו היו שייכים לארגון המדינה האיסלמית דעא"ש ובצה"ל טוענים כי על החוליה הזו היו תצפיות מזה זמן. "העובדה שהיו בשטח ששייך לישראל אם כי לא בתוכה, הביאה לתקיפת החולייה ולהריגתם", אומרים בצה"ל.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין על צהל בעולם תגידו מה שתגידו