בסוריה מרוצים מהחיסול: "שמחים על הרג הפושעים האיראנים"

פנחס בן זיו 1 Comment on בסוריה מרוצים מהחיסול: "שמחים על הרג הפושעים האיראנים"

בתקיפה משמעותית אמש בדמשק, במבנה סמוך לשגרירות איראן בעיר, חוסל מפקד כוח קודס האיראני בסוריה ובלבנון. באופוזיציה הסורית נרשמת שביעות רצון: "מודים לישראל על כך שהיא הפציצה את הכוחות האיראניים שרצחו רבים מהעם הסורי"

מוחמד רזא זאהדי צילום: ללא קרדיט
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לצד הגינויים של מדינות ערביות אחרי התקיפה הישראלית בסמוך לשגרירות האיראנית בדמשק, שביעות רצון נרשמת בקרב מתנגדיו של משטר אסד בצפון מערב סוריה בעקבות החיסול המהדהד של המפקד הבכיר בכוח קודס האיראני, מוחמד רזא זאהדי, סגנו וחמשת היועצים האיראנים. כך מפורסם הבוקר ע"י איש התקשורת רועי קייס, כתב העולם הערבי של תאגיד השידור.

טארק אל-עוכלה, מאידליב, אחד מהמעוזים המשמעותיים הבודדים שנותרו בידי מתנגדי משטר אסד בצפון מערב המדינה, אומר בשיחה עם התאגיד: "מודים לישראל על כך שהיא הפציצה את הכוחות האיראניים שרצחו רבים מהעם הסורי. אנחנו שמחים מאוד על התקיפה הזאת.."

לדבריו: "אנו שמחים על הרג הפושעים והטרוריסטים האיראנים שהתעללו בילדים שלנו, בזקנים שלנו ובנשים שלנו. הם הרגו רבים מבני העם הסורי וכבשו את השטחים הסוריים. אנחנו מקווים שישראל תמשיך להפציץ את האתרים האיראניים".

במקביל פעיל צבאי בשורות מתנגדיו של אסד אמר בשיחה עם כאן חדשות בעילום שם: "אני עוקב אחר התקיפות הישראליות בדמשק ובחלב. העם פה (בצפון מערב סוריה) מרוצה מהתקיפות האלה נגד האיראנים".



1 תגובות

מיין תגובות