ח"כ גליק הודיע: "איני מחויב לקואליציה"

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ גליק הודיע: "איני מחויב לקואליציה"

    חבר הכנסת יהודה גליק (הליכוד) הודיע כי הוא "אינו מחויב לקואליציה" | את דבריו אמר לאחר שהצעת החוק שהגיש נדחתה בוועדת השרים

    ח"כ יהודה גליק צילום: יונתן סנדל, פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הצעת החוק של ח"כ יהודה גליק האוסרת מכירת טבק וסיגריות לבני נוער פחות מגיל 21 נדחתה בוועדת השרים לחקיקה. על כן הודיע גליק כי הוא אינו מחויב לקואליציה.

    גליק כתב: "מדינות העולם הבינו בשנים האחרונות כי העישון הוא הרוצח מספר אחד. על כן יש התגייסות כללית לצמצום משמעותי של התופעה עד כדי ביעורו המוחלט מן העולם. לצערי מדינת ישראל היא המדינה היחידה שגוררת רגליים בתחום זה והתוצאה היא שאנחנו רואים גידול באחוז המעשנים בקרב הציבור".

    "המספרים של המתים הם פשוט מזעזעים. כ-8,000 איש ואישה מתים בישראל מידי שנה כתוצאה מעישון. משמעות הדבר שכמיליון מבין החיים בתוכנו היום ימותו כתוצאה מעישון. מזה זמן רב אני מנסה ליזום יוזמות שונות להיאבק בתופעה נוראית זאת".

    "לצערי הרב בכל פעם אני מוצא מישהו עם כח ולפעמים גם עם אינטרס פוליטי הבולם את היזמה. פעם זה כחלון ופעם זו שקד, פעם זה ליצמן ופעם זה מנדלבליט. מבחינתי יש גם אינטרס והוא ממש לא פוליטי. מדובר בחיי אדם וכשמדובר בפיקוח נפש אין אצלי פשרות. לאור הנ"ל כל עוד ממשלת ישראל אינה נוקטת ביוזמה משמעותית לבלימת התופעה לצערי לא אוכל לראות עצמי מחויב לקואליציה" אמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גליק גבר שבגברים! היחיד שאכפת לו מעם ישראל. כל השאר סתם מושחתים שמקבלים כסף מהלוביסטים של חברות הסיגריות.
      ישר כח מר גליק,
      מי יתן וכל שליחי הציבור יהיו כמוך: כלומר יפעלו למעל ציבור עם ישראל ולא למען ציבור המושחתים