הותר לפרסום: נחשף ציר הכספים של חמאס

קובי פינקלר 1 Comment on הותר לפרסום: נחשף ציר הכספים של חמאס

במהלך הלילה נתפס כסף המשויך לארגון הטרור חמאס ובכך נחשף ציר כספים המועבר למשפחות מחבלים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, נחשפו לאחרונה צירי כספים של ארגון החמאס, במסגרתם הועברו כספי טרור לבני משפחותיהם של מחבלים מארגון החמאס, בהם מבצעי פיגועים חמורים.

צירים אלו מנוהלים על – ידי פעילי חמאס השוהים ברצועת עזה, כאשר מטרתם הינה עידוד טרור ומתן "גב כלכלי" למשפחות מחבלים.

בעקבות המידע המודיעיני ששב"כ העביר, אישר שר הביטחון, אביגדור ליברמן, לתפוס כספים אשר הועברו מארגון החמאס לתושבי ירושלים, או שווה ערך לאלו, בסכום של למעלה ממאה שלושים אלף ש"ח. בהמשך לכך, מומש מבצע חיפוש נרחב בבתי מוטבי הכספים, ונתפס כסף מזומן בשווי של כ-100 אלף ש"ח ורכב פרטי.

צפו: "נגיע לכולם"

במסגרת המבצע נתפסו כספים שהועברו לבני משפחותיהם של פעילי טרור, בכלל אלו, אביו של חסן מאהני, מבית חנינא, אחד ממבצעי פיגוע הדקירה שארע בחודש אוקטובר 2015, בשכונת פסגת זאב בירושלים, בו נפצעו 2 ישראלים באורח קשה ואנוש. וכן אימו של טארק אבו-ערפה, תושב ראס אלעמוד, אשר היה מעורב בשנת 1994 בחטיפתו וברציחתו של נחשון וקסמן הי"ד.

שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל,ימשיכו לפעול בנחישות על מנת לסכל פעילות טרור של ארגון החמאס וארגונים נוספים, לרבות פעילות הנוגעת להעברת כספי טרור לפעילים ולבני משפחותיהם בגין פעילותם, ויפעלו למיצוי הדין במעורבים בפעילות זו.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חסר מאד את המשפט׳׳אנו נגיע בעזרת ה׳ לכולם׳׳