מזעזע: "אני מקווה שאהיה שאהיד"

עמית דניאל No Comments on מזעזע: "אני מקווה שאהיה שאהיד"

כולם מדברים על שלום: "אנו נלחמים ביהודים כדי להשיב את אדמותנו וזאת באמצעות פעולות טרור כמו דקירה, דריסה, ירי ויידוי אבנים" משפט שאומר תלמיד בבית ספר של אונר"א סמוך לשכם

אילוסטרציה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"אני בעד פעולות הדקירה כי הן מפחידות את היהודים" אומר אחמד דאימה הלומד בבית הספר היסודי של אונר"א ותלמיד אחר מוסיף "אנו נלחמים ביהודים כדי להשיב את אדמותנו וזה באמצעות פעולות טרור כמו דקירה, דריסה, ירי ויידוי אבנים". מוחמד קאשור משועפאט אמר: "אני בעד פעולות הדקירה, אני תומך בכל מי שדוקר אותם (את היהודים) או חושב לדקור אותם, אני בעד זה. אני מקווה שאהיה חלל (שאהיד)".

בבית ספר של אונר"א במחנה הפליטים בלאטה, סמוך לשכם, המורה מלמדת את הילדים מהם הגבולות העתידיים הרצויים של מדינת "פלסטין". לישראל אין מקום שם. "מדינה ערבית בין הים לנהר" היא קוראת והילדים אחריה ואז בא המשפט אתו נראה כי יקשה לאנשי השמאל להתמודד "להחזיר את חיפה להחזיר את עכו". לא ירושלים, לא 67' ולא אף הסכם אחר. החינוך עליו גדלים התלמידים בחינוך הפלסטיני הוא מחיקת והשמדת ישראל. ההצצה למוסדות מגיעה מהמכון לחקר המדיניות במזרח התיכון ומתפרסם באתר ערוץ 20.

למרבה האירוניה, בפגישה בין נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ליו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, אמר האחרון בפתח פגישתם "אנחנו מחנכים את ילדינו, בנינו ונכדינו לשלום".



0 תגובות