המגרש והמשחק עליו תמיד חלמתם, עכשיו בהקמה בירושלים

    במשחק, שתי קבוצות משחקות עם אחת עשרה שחקנים לכל קבוצה על משטח הדשא כאשר הקבוצה שצוברת את מספר הנקודות המרבי במשחק מנצחת.
    מנדי אושר 3 Comment on המגרש והמשחק עליו תמיד חלמתם, עכשיו בהקמה בירושלים

    קשה להאמין שהמשחק הזה הוא מה שאתם משחקים בשביל בריאות הגוף או כחליצת עצמות אחרי הסיידר • אבל אם בכל אופן אתם בעניין • מגרש חדש מוקם בירושלים • מה זה המשחק והיכן יוקם המגרש

    משחק פוטבול / אילוסטרציה צילום: פלאש 90 Jorge Novominsky
    במשחק, שתי קבוצות משחקות עם אחת עשרה שחקנים לכל קבוצה על משטח הדשא כאשר הקבוצה שצוברת את מספר הנקודות המרבי במשחק מנצחת.
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה בישראל יוקם מגרש פוטבול אמריקאי במימון של איש העסקים היהודי רוברט קראפט שתרם לפרויקט 6 מיליון דולר. המגרש יוקם בעמק הארזים בירושלים וצפוי להיפתח בקיץ 2017, מגרש בגודל תקני יאפשר לארח לראשונה משחקים בינלאומיים בישראל כבר בשנה הבאה.

    לדברי בצלאל פרידמן, מנהל ליגת הפוטבול הישראלית, המחסור במגרשים מסודרים בענף מקשה על שיפור איכות המשחק בארץ. קבוצות נאלצות לנדוד באמצע העונה בין מגרשים ברחבי המחוז בחיפוש אחר מקום להתאמן בו. אנו פועלים להקמת שלושה מגרשים נוספים במהלך העשור הקרוב בדרום, מרכז וצפון הארץ.

    פוטבול הוא ענף הספורט הגדול ביותר בישראל שאינו אולימפי, מספר השחקנים הוא 1,350 מתוכם 150 נשים, 750 בוגרים ו- 450 נערים.

    אז מה זה המשחק הזה אתם שואלים, ובכן המדובר במשחק של קבוצה עם כדור המשלב כוח, מהירות, זריזות, טכניקה ואגרסיביות כשהמטרה היא להצליח להכניס את הכדור לאזור (לשער) בסוף שטח הקבוצה היריבה המכונה אנד זון . מקורו של המשחק – בדומה למשחק הכדורגל – הוא במשחקי כדור שהיו נפוצים באנגליה במאה ה⁻19. להבדיל מהכדורים המוכרים לנו ממשחקי הכדורגל והכדורסל, כאן הכדור הפוטבול אליפטי ומחודד בשני קצותיו, ע"מ לעזור לשחקנים לתפוס אותו ולהעבירו הלאה.

    במשחק, שתי קבוצות משחקות עם אחת עשרה  שחקנים לכל קבוצה על משטח הדשא כאשר הקבוצה שצוברת את מספר הנקודות המרבי במשחק מנצחת.

    יש 3 דרכים לצבור נקודות. טאצ'דאון – כאשר קבוצה מגיעה לאנדזון של היריבה עם הכדור, המהלך מזכה את הקבוצה ב-6 נקודות. שער שדה – בעיטת שדה מוצלחת מזכה את הקבוצה ב-33 נקודות. לאחר טאצ'דאון ישנה אפשרות לצבור נקודה נוספת בשער שדה, או לנסות לצבור 2 נקודות בהתקפה נוספת. סייפטי – הפלה של השחקן היריב בעל הכדור בשטח האנדזון של קבוצתו מזכה את הקבוצה המגנה ב-2 נקודות.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בשביל זה צריך כסף, לכן ברקת עושה שביתה…

    2. 2

      רואים על מה ניר ברקת נלחם…עוד תקציבים עוד מגרשי פוטבול…

    3. 1

      גועל נפש. כאילו שזה מה שאנחנו צריכים. זה נראה כתבה היישר מארכיונו של קרוייזר. אנחנו התושבים שגרים ליד סובלים גם מהרעש 24 וגם מהלכלוך וגם מחוסר הכסף מהעבירות בניה!!! כן עבירות בניה שיש שם! וכולם שותקים.
      ואתם. אתם עוד מהללים. תתבישו לכם!!!