בדרך לראשות הממשלה? לפיד מאיים על נתניהו בקרב על ראשות המשלה

    תנועת ש"ס שומרת על כוחה ומקבלת בסקר 7 מנדטים, יהדות התורה מתחזקת במנדט ומקבלת גם היא 7 מנדטים, כולנו של משה כחלון במגמת ירידה ומקבלת בסקר 7 מנדטים, ומרצ שמתחזקת כנראה בגלל היחלשות הרצוג מקבלת גם היא 7 מנדטים
    admin2 3 Comment on בדרך לראשות הממשלה? לפיד מאיים על נתניהו בקרב על ראשות המשלה

    סקר חדש שערכו מנו גבע וד"ר מינה צמח עבור ערוץ 2 ששודר באולפן שישי, מעלה כי הליכוד ויש עתיד נמצאות בתיקו של 25 מנדטים • המחנ"צ תחת הרצוג בהתרסקות ש"ס שומרת על כוחה, יהדות התורה מתחזקת במנדט

    תנועת ש"ס שומרת על כוחה ומקבלת בסקר 7 מנדטים, יהדות התורה מתחזקת במנדט ומקבלת גם היא 7 מנדטים, כולנו של משה כחלון במגמת ירידה ומקבלת בסקר 7 מנדטים, ומרצ שמתחזקת כנראה בגלל היחלשות הרצוג מקבלת גם היא 7 מנדטים
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר חדש שערכו מנו גבע וד"ר מינה צמח עבור ערוץ 2 ששודר באולפן שישי, מעלה כי הליכוד ויש עתיד נמצאות בתיקו של 25 מנדטים, מפלגתו של יאיר לפיד ממשיכה בהתחזקות שלה ולוקחת מהמחנה הציוני מנדט נוסף, המחנ"צ ממשיכה במגמת ההתרסקות תחת שרביטו של יצחק הרצוג. מפלגת הליכוד שהייתה בפיגור מוסיפב לעצמה 3 מנדטים, אולם עדיין רחוקה 5 מנדטים מ-30 המנדטים שקיבלה בבחירות האחרונות.

    עוד עולה מהסקר כי המפלגה השלישית בגודלה בישראל היא הרשימה המשותפת, שזוכה בסקר ל-13 מנדטים. אחריה ברשימה נמצאת הבית היהודי של נפתלי בנט עם 11 מנדטים, 3 מנדטים פחות לעומת חודש ספטמבר. בריחת הקולות מהמחנה הציוני נמשכת והיא מקבלת 10 מנדטים בלבד, גם היא 3 מנדטים פחות. מינויו של אביגדור ליברמן לשר ביטחון לא עוזרת למפלגת ישראל ביתנו, שיורדת בסקרים ומאבדת 2 מנדטים.

    תנועת ש"ס שומרת על כוחה ומקבלת בסקר 7 מנדטים, יהדות התורה מתחזקת במנדט ומקבלת גם היא 7 מנדטים, כולנו של משה כחלון במגמת ירידה ומקבלת בסקר 7 מנדטים, ומרצ שמתחזקת כנראה בגלל היחלשות הרצוג מקבלת גם היא 7 מנדטים.

    מתוצאות הסקר עולה שתמונת המצב היא שלנתניהו יש עדיין את רוב הסיכויים להרכיב את הממשלה הבאה. ללפיד גם יש סוג של ממשלה אופציונלית, אך היא תהיה כנראה קואליציה צרה של 61 חברים, יחד עם הרצוג, בנט, ליברמן וכחלון.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      צריך להתפלל שהאיש הזה לא יגיע ח"ו לראשות הממשלה!!!

    2. 2

      לפיד הרשע שהם יעזור שיפול כמה שיותר מהר

    3. 1

      עוד קשקוש מטופש של התקשורת שמנסה להמליך את לפיד כראש ממשלה. בסוף אם יעבור 5 מנדטים שיגיד ץודה. הציבור לא טפש, הוא תקשורתן מעולה אבל חוץ מזה אפס! בכל תקופת היותו כשר אוצר לא הביא אפילו הישג אחד. הוא יכול להתמודד עם ביטחון? עם כלכלה? עם איומים מאיראן? שיחזור לשדר בגלי צהל. זה המקום שלו. ראש ממשלה בארץ צריך הרבה מאד כישורים.
      ולמרות שהתקשורת מאדירה אותו, מה לעשות? אין לו כישורים כאלה.
      וזה עוד לפני הפגיעה שלו בחרדים.