נציבות המדינה דורשת שימוע לבכירי המועצה הדתית בירושלים

החוק קובע כי נציב שירות המדינה רשאי להשעות עובד או עובדת מדינה שהוגשה נגדו או נגדה קובלנה בגין עבירת משמעת, או שהמשטרה פתחה בחקירה פלילית
איתי גדסי 2 Comment on נציבות המדינה דורשת שימוע לבכירי המועצה הדתית בירושלים

הטלטלה במועצה הדתית בירושלים: נציבות שירות המדינה שלחה מכתבי שימוע לפני פיטורין לכל החשודים בפרשת השחיתות במועצה הדתית בירושלים • מכתבי השימוע לפני פיטורין מגיעים לאחר הודעת המשטרה אמש על פתיחה בחקירה בחשד לביצוע עבירות מרמה והונאה ע"י עובדים

מועצה דתית | אילוסטרציה צילום: אורי ויקיפדיה
החוק קובע כי נציב שירות המדינה רשאי להשעות עובד או עובדת מדינה שהוגשה נגדו או נגדה קובלנה בגין עבירת משמעת, או שהמשטרה פתחה בחקירה פלילית
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרסום ראשון: נציבות שירות המדינה שלחה מכתבי שימוע לפני פיטורין לכל החשודים בפרשת השחיתות במועצה הדתית בירושלים. במכתב שהגיע היום מנציבות שירות המדינה לכל המעורבים בפרשה, נכתב כי בהתאם לסעיף 47 לחוק שירות המדינה (משמעת) תשכ"ג-1963, מזמן נציב שירות המדינה לזמן אותך לשימוע לפני פיטורין.

נציין כי החוק קובע כי נציב שירות המדינה רשאי להשעות עובד או עובדת מדינה שהוגשה נגדו או נגדה קובלנה בגין עבירת משמעת, או שהמשטרה פתחה בחקירה פלילית נגדם בגין עבירה שהנציב מוצא בה קלון.

מכתבי השימוע לפני פיטורין מגיעים לאחר הודעת המשטרה אמש על פתיחה בחקירה בחשד לביצוע עבירות מרמה והונאה ע"י עובדי המועצה הדתית בירושלים.

בהודעת המשטרה נכתב כי עם סיומה של חקירה סמויה שהתנהלה במשטרת ירושלים, ביצעו חוקרי מפלג ההונאה של משטרת ירושלים חיפושים עפ"י צו של בית המשפט בבתיהם של מספר עובדי המועצה הדתית בירושלים וכן במשרדי המועצה הדתית.

כמו כן נעצרו/עוכבו לחקירה 5 חשודים להם מיוחס עבירות הונאה ומרמה והפרת אמונים במסגרת עבודתם במועצה הדתית. במהלך החיפושים נתפסו מסמכים מחשבים וציוד מדיה.

95cc9ac6-1690-44a5-9d0f-9d617ca9d6eb



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    סוף סוף הגיע הזמן שיעשה סדר במועצה הדתית ירושלים בלי שחצנים גנבים ורמאים ולהשמע לרבנים ולא לבזות אותם

  2. 1

    מה עם רוחמקין גם בסיפור, או שעוד לא עלו עליו