גואטה משתלח בנתניהו על מינוי ברץ: "עיזה עיוורת – תתעורר"

זה גם לא הגיבוי המופרז שאתה נותן לדרישותיהם של הרפורמים על מנת לכסות על יחסיך העכורים שהצלחת בכישרון רב לבנות עם הממשל בארה"ב, זה כבודו של מרן, פאר הדור הרב עובדיה יוסף זצ"ל
איתי גדסי 1 Comment on גואטה משתלח בנתניהו על מינוי ברץ: "עיזה עיוורת – תתעורר"

מינויו של רן ברץ, אליו יוחסו אמירות מזלזלות במרן הגר"ע יוסף, מהווה הזדמנות נוספת לחבר הכנסת יגאל גואטה, לשליחת מכתב חריף, לעליה להתקפה, ולשיגור איומים • תוקף את נתניהו וקובע: "היום החלה הספירה לאחור. תתעורר"

זה גם לא הגיבוי המופרז שאתה נותן לדרישותיהם של הרפורמים על מנת לכסות על יחסיך העכורים שהצלחת בכישרון רב לבנות עם הממשל בארה"ב, זה כבודו של מרן, פאר הדור הרב עובדיה יוסף זצ"ל
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת יגאל גואטה מש"ס פרסם היום הודעה חריפה בה הוא תוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע מינויו של רן ברץ ליועץ וכותב נאומים לנתניהו, זאת לאחר שבעבר זלזל ברץ במרן הגר"ע יוסף בפומבי.

גואטה פונה לראה"מ בתואר "מר נתניהו", וכותב "אפשר לרמוס חלק מהאנשים כל הזמן, אפשר לזלזל בכולם חלק מהזמן, אי אפשר לרמוס ולזלזל בכולם כל הזמן, על אף שאנו סולדים מדרך זו. בוודאי לא לעשות זאת למפלגה אחראית ונאמנה כמו ש"ס.

"כעת הלכת צעד אחד יותר מדי. זה כבר לא רמי סדן ולא לסדר תפקידים בתאגיד השידור הציבורי, וזה גם לא הגיבוי המופרז שאתה נותן לדרישותיהם של הרפורמים על מנת לכסות על יחסיך העכורים שהצלחת בכישרון רב לבנות עם הממשל בארה"ב, זה כבודו של מרן, פאר הדור הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

"איך לא רעדו לך הידיים כשמינית אדם שדיבר על מרן בצורה מחפירה שכזו? בושה וכלימה. כל מילותיך היפות על הערכתך למרן הם שקר וכזב, תעתועי מילים שלא עולים בקנה אחד עם מעשיך, כהרגלך בקודש.

"כנראה שכשמרן אמר עליך "עיזה עיוורת שכולם הולכים אחריה" הוא ניסה ללמד עליך זכות שאתה לא רואה לאן אתה הולך.

"לאן אתה רוצה להגיע? רמיסת כבודו של מרן וכבודם של מיליון האנשים שליוו אותו למנוחת עולמים לא יסולח לך, וכל אשר תעשה לא יצלח". גואטה חותם: "היום החלה הספירה לאחור. תתעורר!".



1 תגובות

מיין תגובות