אקוניס מאבד שווי משקל: "מאיפה לברק יש את החוצפה לדבר?!"

אגלה לך סוד קטן, גם אני רוצה להיות שר בכיר יותר משר המדע, ואני גם אהיה. כי אני מאמין בעשייה ובעבודה קשה
ישראל פריי No Comments on אקוניס מאבד שווי משקל: "מאיפה לברק יש את החוצפה לדבר?!"

"לא מאמין בכיף כיף ובפסק זמן", "אגלה כאן סוד, גם אני רוצה להיות שר בכיר יותר", ו"אתה מכיר את הסיפור על רבן גמליאל?" – אלו רק חלק מפניניו של שר המדע באחד הראיונות הסוערים והצבעוניים שנשמעו כאן • האזינו

צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
אגלה לך סוד קטן, גם אני רוצה להיות שר בכיר יותר משר המדע, ואני גם אהיה. כי אני מאמין בעשייה ובעבודה קשה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המדע אופיר אקוניס העניק ראיון לוחמני לאבי מימרן ב'מדורה המרכזית', בו הדף בחריפות ובשנינות את התקפות הגנרלים נגד נתניהו וממשלת הליכוד. "התקשורת כל כך מאדירה את כל מי שמעביר ביקורת על הממשלה, גם כשהוא בכלל לא רלוונטי", עקץ השר.

הראיון בו כינה ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק את התנהלות הממשלה "ניצני פאשיזם", מצליח להוציא את אקוניס משלוותו. "יש לו חוצפה לדבר על ממשלה ועל ראה"מ?! מדובר באדם שקיבל קרדיט ענק מהציבור וריסק את מפלגתו ואת מעמדו, לא היה דבר כזה מתולדות המדינה. הוא השאיר אותנו עם אינתפאדת אל אקצה, אלפי הרוגים, ויתר לערפאת על חומות ירושלים – האיש הזה מדבר? מוטב שיבלום פיו וישחרר אותנו עם הקשקשת".

אקוניס תמה על מהלכיו של יעלון, על סירובו לקחת את תיק החוץ בתקופה כה קריטית, ואת החלטתו לקחת פסק זמן. "אני לא מאמין בכיף כף ולא בפסק זמן, לא יודע מה זה הדברים האלה. אם אתה איש ציבור ולוקח על עצמך שליחות, מכיר את הסיפור על רבן גמליאל? 'לא שררה אני נוטל אלא עבדות'… אגלה לך סוד קטן, גם אני רוצה להיות שר בכיר יותר משר המדע, ואני גם אהיה. כי אני מאמין בעשייה ובעבודה קשה".

הוא העריך כי הבחירות הבאות יערכו ב- 2018, ובהתאם לזאת דוחה על הסף את סקרי הערוץ הראשון המלמדים על ירידה משמעותית בכוח הליכוד. "לא הבנתי מה נפל על הערוץ הראשון לערוך סקר מה היה קורה אילו היו נערכות היום בחירות, אין לזה שום רלוונטיות כרגע".



0 תגובות