אורן חזן הפסיד בבחירות לנאוה בוקר את תפקיד סיו"ר הכנסת

    ח"כ אורן חזן הוסיף: "הסיעה כבר בחרה בי לקדנציה של שנה נוספת כסגן יו"ר הכנסת. היא נאלצה לבטל באופן תמוה את ההחלטה שלה לאחר שיו"ר הכנסת יולי אדלשטיין איים על רה"מ כי אם אני אהיה סגן יו"ר הכנסת ביבי יכול לשכוח משיתוף פעולה אתו ועם כנסת ישראל
    איתי גדסי No Comments on אורן חזן הפסיד בבחירות לנאוה בוקר את תפקיד סיו"ר הכנסת

    ח"כ חזן אמר כי "התוצאה נקבעה מראש. מטרת ההצבעה היתה לפתור את המשבר בין רוה"מ ויו"ר הכנסת ולהסיר את החרם שהטיל יולי על הממשלה בעקבות המינוי שלי לקדנציה נוספת כסגן יור הכנסת בשבוע שעבר"

    ח"כ אורן חזן צילום: קול חי
    ח"כ אורן חזן הוסיף: "הסיעה כבר בחרה בי לקדנציה של שנה נוספת כסגן יו"ר הכנסת. היא נאלצה לבטל באופן תמוה את ההחלטה שלה לאחר שיו"ר הכנסת יולי אדלשטיין איים על רה"מ כי אם אני אהיה סגן יו"ר הכנסת ביבי יכול לשכוח משיתוף פעולה אתו ועם כנסת ישראל
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נאוה בוקר ניצחה את אורן חזן ותהיה סגנית יו"ר הכנסת. בתום הצבעה שנערכה אחר הצהרים הכריעה סיעת הליכוד כי חה"כ נאוה בוקר תשמש כסגנית יו"ר הכנסת ולא חה"כ אורן חזן.

    חה"כ בוקר זכתה לתמיכתם של  16 מתוך  25  חברי הכנסת מהליכוד. לעומתה חה"כ אורן חזן זכה לתמיכה של 9 ח"כים בלבד.

    חה"כ נאוה בוקר הגיבה "צר לי שנאלצתי להיגרר להתמודדות זו כשההכרעה בה הייתה ידועה מראש. כהונתי הייתה ידועה ומוסכמת בהסכמים הקואליציוניים שנחתמו עוד בתחילת הקדנציה."

    עוד הוסיפה חה"כ בוקר: "לא ברורה ההתרחשות והרעש שליוו את  ההתמודדות. הצבעה והתמודדות על תפקיד נעשו פעמים רבות בעבר גם בסיעות אחרות והדבר נהוג ומקובל בדמוקרטיה."

    בהתייחס לתפקיד עצמו ציינה חה"כ בוקר: "אני בטוחה שאבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר ואדע לשלב את יכולותיי האישיות. אני מודה לראש הממשלה על התמיכה גם אם נבצר ממנו להגיע, ליו"ר הכנסת חה"כ יולי אדלשטיין, ליו"ר הקואליציה חה"כ דוד ביתן על ניהול הליך הוגן וראוי, וכן לשאר חברי לסיעה על האמון שנתנו בי."

    ח"כ חזן הגיב להפסד: "התוצאה נקבעה מראש. מטרת ההצבעה הייתה לפתור את  המשבר בין רוה"מ ויו"ר הכנסת ולהסיר את החרם שהטיל יולי על הממשלה בעקבות המינוי שלי לקדנציה נוספת כסגן יו"ר הכנסת בשבוע שעבר" .

    ח"כ אורן חזן הוסיף: "הסיעה כבר בחרה בי לקדנציה של שנה נוספת כסגן יו"ר הכנסת. היא נאלצה לבטל באופן תמוה את ההחלטה שלה לאחר שיו"ר הכנסת יולי אדלשטיין איים על רה"מ כי אם אני אהיה סגן יו"ר הכנסת ביבי יכול לשכוח משיתוף פעולה אתו ועם כנסת ישראל. משמעות הדבר היא השבתת פעילות החקיקה. לכן לא הייתה למעשה לחברי הכנסת מהליכוד שום אפשרות אחרת למנוע את המשבר ואת החרם שהטיל יולי על רה"מ. אלא בקיום של בחירות כביכול בסיעה  שיסירו את חרב האיום וימנעו  את המשבר בין יו"ר הכנסת לרה"מ.

    חזן תקף את יו"ר הכנסת אדלשטיין: "תמוה בעיני כי יו"ר הכנסת מרשה לעצמו עקב גחמות אישיות ומלחמות אגו להלך אימים על רוה"מ ועל חברי הכנסת מסיעת הליכוד ולשבש את פעילותה החשובה של הסיעה בכנסת ושל ראש הממשלה בכלל. במשך למעלה משנה התנדבתי להיות המבוגר האחראי מבין שנינו, (יולי ואני) זאת בעקבות בקשות חוזרות ונשנות מרה"מ. אולם אין ספק כי מדובר בתופעה חסרת אחריות וחסרת תקדים. אין לי ספק כי בוחרי הליכוד ונבחריו יידעו לבוא עם אדלשטיין חשבון בקלפי".



    0 תגובות