תושב אלעד התלונן נגד העירייה, וקיבל קנס כספי גבוה

הפקח הנכבד מר א. מ. לשעבר מנהל מחלקת גינון, כיום בפיקוח. הגיע אלי בליווי שוטר למשרד בלאומית. דרש ת.ז. ולתדהמתי רשם לי דו"ח בגין העשבייה שנמצאת ברחוב בן קיסמא
ישראל פריי 2 Comment on תושב אלעד התלונן נגד העירייה, וקיבל קנס כספי גבוה

תושב אלעד שהתלונן על טיפולה של העירייה בחזות העיר, "זכה" לביקור של פקח עירוני ולקבלת קנס כספי גבוה • "חברים, הדיקטטורה הגיעה אלינו" • האם יש קשר בין הדברים?

הפקח הנכבד מר א. מ. לשעבר מנהל מחלקת גינון, כיום בפיקוח. הגיע אלי בליווי שוטר למשרד בלאומית. דרש ת.ז. ולתדהמתי רשם לי דו"ח בגין העשבייה שנמצאת ברחוב בן קיסמא
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיפור קפקאי או סגירת חשבונות אישית?: תושב אלעד התלונן על הזנחה של צמחייה, ולטענתו, קיבל בתגובה דו"ח מהעירייה. בכוונתו להילחם במה שהוא מכנה דיקטטורה שנועדה לסתום פיות, בעוד שהוא תוהה על עצם חוקיות הקנס.

"לפני פסח לאחר שכלו כל הקיצין והשכונה 'היפה' שלנו, הוזנחה בצורה נוראית", טוען אשר נהרי, תושב העיר וחבר מועצה לשעבר, "כתבתי מכתב לראש העיר ובו הצגתי את המצוקה של התושבים. החתמתי שכנים ושלחתי לכל המכותבים. האם מישהו חזר אלינו…?".

לדבריו, "העשבייה נשארה ואף אחד לא טרח לחזור… היום… קיבלתי משהו יפה ומדהים….

"הפקח הנכבד מר א. מ. לשעבר מנהל מחלקת גינון, כיום בפיקוח. הגיע אלי בליווי שוטר למשרד בלאומית. דרש ת.ז. ולתדהמתי רשם לי דו"ח בגין העשבייה שנמצאת ברחוב בן קיסמא. לא עזר לי הסבריי, שאני בסך הכול עובד שכיר, ומה הקשר שהוא רושם לי דו"ח אישי….הוא דיבר עוד כמה מילים לא יפים. מתח את החזה ויצא.

"ואני שואל, האם יש קשר למכתב ששלחתי הראשון….כי אם לא, מה הקשר של לאומית עם העשבייה בבן קיסמא, וגם אם נגיד שכן…אז מה הקשר שלי…??? זה דו"ח חוקי ??? אני חושב שזו הטרדה….ואני מתכונן לתבוע את העירייה על הטרדה ועוגמת נפש חברים. תבינו הדיקטטורה הגיעה אלינו…".

פנינו לדובר עיריית אלעד בבקשת תגובה, זה בחר שלא להתייחס לעובדות המתוארות בכתבה אלא לניסוחה:

"אכן, סיפור קפקאי".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    צריך לדעת, יש דברים שכדאי לא לעשות, אם חיפשת את העירייה, הרי שהעירייה תחפש אותך בחזרה, אם התכוונת לשם שמים אזי קבל גם את הדו"ח לשם שמים, ואם לא זה ולא זה, אזי שיש לעשות כאן סדר