לא תאמינו: כמה כסף משקיעה העיר החרדית על זיקוקים?

"לא נתקלתי בקשיים. אנו גרים ביחד בצורה מעוררת כבוד. היו גם חרדים בחגיגות בפארק. אני יכול להגיד לך שהרבה חרדים בירכו אותי בחג שמח ולא בציניות ובשעת לילה מאוחרת אף הוזמנתי למנגל ולסעודה אצל חבר חרדי".
יעקב גרודקה 8 Comment on לא תאמינו: כמה כסף משקיעה העיר החרדית על זיקוקים?

תושבי העיר החרדית אלעד לא יכלו אמש שלא להבחין בחגיגות לרגל יום העצמאות • בשעת ערב מאוחרת התמלאה העיר בזיקוקים • כמה זה עלה לתושבי העיר?

צילום: עפר גדנקן
"לא נתקלתי בקשיים. אנו גרים ביחד בצורה מעוררת כבוד. היו גם חרדים בחגיגות בפארק. אני יכול להגיד לך שהרבה חרדים בירכו אותי בחג שמח ולא בציניות ובשעת לילה מאוחרת אף הוזמנתי למנגל ולסעודה אצל חבר חרדי".
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תושבי העיר החרדית אלעד לא יכלו אמש (רביעי) שלא להבחין בחגיגיות לרגל יום העצמאות. בשעת ערב מאוחרת התמלאה העיר בזיקוקים, כשהעירייה מקציבה לכך כ-12 אלף שקלים מתקציבה.

לא רק זיקוקים. בעקבות מגוריהם של תושבים דתיים לאומים בעיר, התקיימה בעיר, כבשנים האחרונות, במה מרכזית בפארק העירוני ובה הופיעו אמנים ואף ראש העיר ישראל פרוש.

אירועי יום העצמאות בעיר החרדית החלו עם תפילות חגיגיות בבתי הכנסת הדתיים לאומיים בעיר, כשתלמידי ישיבת ההסדר שילה מצטרפים למתפללים החגיגיים.

אלפי אנשים, בהם גם חרדים, גדשו את הבמה המרכזית בפארק העירוני, כשעל פי ההערכות השקיעה העירייה החרדית כ-100 אלף שקלים מתקציבה לצורך חגיגות יום העצמאות.

זיקוקים אמש באלעד

זיקוקים אמש באלעד

סגן ראש העיר מטעם הבית היהודי שי נתן מסכם את האירוע ואומר בשיחה עם אתר קול חי כי "באלעד הייתה לפני 15 שנה הבמה התורנית הראשונה בארץ, ואני שמח שהיום יש אותה בערים נוספות".

למרות שמקובל היה לחשוב שבעיר חרדית יהיו מי שיראו בעין לא יפה את החגיגות טוען שי נתן כי "לא נתקלתי בקשיים. אנו גרים ביחד בצורה מעוררת כבוד. היו גם חרדים בחגיגות בפארק. אני יכול להגיד לך שהרבה חרדים בירכו אותי בחג שמח ולא בציניות ובשעת לילה מאוחרת אף הוזמנתי למנגל ולסעודה אצל חבר חרדי".



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 8

    זה בכלל לא כזה יפה. אתמול מעל הר הרצל היה הרבה מהמם!!1 מי שלא ראה הפסיד!

  2. 7

    100 אלף שקל?????????????
    אפשר להחזיק עם זה כולל אברכים במשך שנה!
    מדובר בחוצפה שאין כדוגמתה
    בכלל כל הבלגן הזה עשה חור בראש לאנשים ובעיקר לילדים קטנים שפשוט נבהלו
    מכל הפיצוצים שמזכירים את ההוללות של "שמחה" דווקא אצל הבני דודים
    זה לא שמחה יהודית! לא מתאים לעיר חרדית!

    1. אני גרה שם. ברחוב מעל וילדי שהלכו לישון בשעה 7 וחצי התעוררו בצרחות בהלה בשעה 10 ורבע מהעוצמה של הפיצוצים והבומים!!!
      סיוט אמיתי לנסות להרדים 5 ילדים מבוהלים ששמים ידיים על האוזניים וצורחים בהסטריה!!!
      אכן, עריה מטומטמת!!!
      החגיגות הנ"ל נערכו בפארק העירוני – היחיד בארץ שיש בו רק חול ומתקנים עלובים וישנים כשבכל הארץ מזמן יש פארקים מטופחים עם מרבדי גומי ומתקנים מודרנים.
      באלעד אין לזה תקציב!!! כמה עצוב!!!!

  3. 6

    בגבעת שמואל היה הרבה יותר מטטוווררףףףףףףףףף

  4. 5

    עיריה מטופשת ובזבזנית!!! למתקני משחק חדשים ומרבדי גומי באותו מקום בדיוק אין לה כסף. לזבזבז 12 אלף ש"ח על 5 דקות + גזל שינה יש כסף!!!!

  5. 4

    בושה וחרפה לשרוליק פורוש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הוא צריך יעוץ כלכלי!!!! שידע איך לנהל עיר בצורה נכונה ושלא יבזבז לנו את התקציבים לדברים שלא צריכים!!!!!!!!
    כדוגמת הזיקוקים, מי אמר שצריך עשר דקות/רבע שעה זיקוקים????? אותה הנאה נשארת גם אחרי 4 דקות של זיקוקים!!!!!!! אלא אם כן הוא ממש נהנה לראות זיקוקים מתפוצצים למעלה גבוה בשמים, כמו ילד קטן, אוקי, טוב, ניתן לו…………

    אגב, איך כתוב לכל המגיבים שמות??? לי אין את האפשרות לכתוב שם. לא שאני רוצה להזדהות, פשוט זה סתם מעניין אותי…….. זה לא מבזבז תקציבים של עריה כדי לדעת איך עובד האתר החדש, נכון?????

    1. מה קרה מה יש?
      אנחנו חרדים ולא משתתפים במסיבות יום העצמאות, גם לדת"ל מגיע מה שמתאים להשקפות שלהם, הם לא משלמים פחות מיסים מאיתנו, וחוץ מזה איפה? "ואהבת לריעך כמוך"?