"סדר העדיפויות שלהם הוא א"י, אולי הם עובדים את הקב"ה אבל הם לא בנים של הקב"ה"

איתי גדסי 7 Comment on "סדר העדיפויות שלהם הוא א"י, אולי הם עובדים את הקב"ה אבל הם לא בנים של הקב"ה"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם תחילת זמן קיץ בהיכלי הישיבות והכוללים, התקיים היום כנס אחדות ענק בנתיבות, בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגאון הגדול רבי שלום כהן, חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול הרב דוד יוסף, ורב הקהילה ור"י אוצרות התורה הגר"ד דנין, הרה"ג מנשה מלכה ראש מוסדות הגאון הרב יצחק אביחצרא, והרה"ג משה פרץ קהילת לב אליהו.

על הבמה ישבו גם בניו של הגאון הרב יורם אברג'יל זצ"ל, אשר נטלו חלק בכנס אחדות זה. יחד עם אברכי הכוללים והישיבות. הכינוס אורגן על ידי איגוד ראשי הכוללים בנתיבות.

בדבריו, שידר מרן נשיא המועצת חכם שלום כהן רמז לעבר אלו ששמים את ארץ ישראל בראש סדר העדיפויות: נמצאים כאן בני תורה, ואתם צריכים לדעת שיש מושג של בני תורה ועבדים, כמו אנחנו אומרים "אם כבנים אם כעבדים". בן תורה זה דבר אחד, עבדים זה משהו אחר, יש כאלו שיכולים לעבוד את השם ולומדים תורה, אבל הם לא בנים של הקב"ה, יש כאלו מתוכנו שסדר העדיפויות שלהם הוא ארץ ישראל וכל מיני שטויות שהם מכניסים למוח, אולי הם עובדים את הקב"ה אבל הם לא בנים של הקב"ה.

הגר"ד יוסף עמד בדבריו על כוח האחדות והוסיף כי למרות חילוקי הדעות השונים בסופו של תהליך המטרה היא אחת להגדיל תורה ולהאדירה, וכי רב המשותף בהרבה על המפריד.

המנחה הרב משה פרץ רב קהילת "לב אליהו" העלה על נס את האחדות בעיר ושיבח את הגר"ד יוסף על פועלו הרב למען האחדות. כמו כן עמד בדבריו על השתתפותם החשובה של בני הגר"י אברג'ל זצ"ל.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    כל עם ישראל בנים של ה'- גם אלו שלא שומרים מצוות.
    זה כתוב במפורש.
    האם כבוד הרב חולק על התורה?

  2. 5

    כל יהודי באשר הוא כמו בן יחיד לקב"ה! וארץ ישראל "ארץ אשר עיני ה' אלוקיך בה…" לא צריך להסביר כמה שדברי הרב קשים לשמיעה!!

  3. 4

    כל יהודי צריך לעבוד את ה' גם כמו עבד וגם כמו בן, ספר התניא מסביר את שתי הבחינות הללו ואיך זה צריך לבוא לידי ביטוי בעבודת ה'!

  4. 3

    כולם בנים וכולם אהובים השם הרחמן אוהב כל יהודי וכמו שאמר הבעש"ט הלוואי ואני יאהב את הצדיק הכי גדול כמו שה' אוהב את הרשע הכי גדול

  5. 2

    לכל המגבים מה אתם יותר חכמים ממרן ששמונים שנה שקוד על התורה ויודע קצת יותר מכם.. קצת כבד…