אליעזר רוזנפלד: "הרצח בדומא הוא נקמה אומללה, האם אנחנו חיות ברבריות?"

ישראל פריי 2 Comment on אליעזר רוזנפלד: "הרצח בדומא הוא נקמה אומללה, האם אנחנו חיות ברבריות?"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אליעזר רוזנפלד, אביו של מלאכי הי"ד, שאת הירצחו ע"י מחבלים ביקשו – על פי החשד – צעירי הגבעות לנקום, התראיין הבוקר למוטי לביא ב"מהדורת הבוקר" והביע שאט נפש מהמעשה. "מה, אנחנו חיות ברבריות?", תהה האב השכול.

לאליעזר קשה עם העיסוק התקשורתי והקשירה של אירוע טרור היהודי למותו של בנם. "כל פעם כשזורקים אותנו לאיזשהו עניין, עולה הכל מלמעלה. הוכתב שנתעסק שוב בעניין. לשמוע שהאירוע בדומא היה נקמה, שזה כאילו מחמיא שהעריכו את הבן והנוער לקח קשה, אבל זאת נקמה אומללה. אנחנו כועסים על זה מאוד".

הוא הוסיף: "אם ילד מרביץ לך בכיתה אתה הולך לנקום באח שלו?! מה, אנחנו חיות ברבריות?! הערבים הם צמאי דם, רודפי דם, על זה הם גדלים, לנו אין שום ציווי לשפוך דם חפים מפשע. הנקמה שלנו היא רק ע"י בית דין, בית משפט או א-ל נקמות ה'".

אביו של מלאכי ביקש להדגיש כי מעשים אלו זרים לדרכו מכל וכל: "זו לא דרכנו, בנוסף לחילול ה'. במידה וחלילה יתאמתו החשדות – כל מה שהושג להסכמה לאומית מול האויב האכזרי".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הרצח בדומא לא בוצע ע"י יהודים! וגם אם כן היה מדובר ברצח יהודי אינו דומה רצח יהודי שבא מתסכול וחוסר אונים מהמצב לבין אידואלוגיה כללית של עם שלם שרוצה לרצוח אותנו לעומת נוער נושר ושולי…….. והמעניין איך זה שבדומא זה ברוצחים הארורים וכל כך הרבה מדברים לעומת היורה מתל אביב…………………………….

  2. 1

    לידיעתך אנונימי יקר.. גם הערבים מבצעים את הפיגועים מתוך תסכול עמוק. מסכנים.. איך אתה היית מרגיש אם אומרים לך תקשיב הארת הזאת שאת החי בה היא שלך וגנבו אותה ממנו. נורא לא?
    אז שאף אחד לא ינסה להצדיק את הרצח בדומא!