אחרי שנים: רוצחו של מלאכי רוזנפלד הורשע בביהמ"ש הצבאי

קובי פינקלר No Comments on אחרי שנים: רוצחו של מלאכי רוזנפלד הורשע בביהמ"ש הצבאי

שבע שנים אחרי: הורשע המחבל שרצח את מלאכי רוזנפלד הי"ד בפיגוע ירי שהתרחש בבנימין. מעאד חאמד, הורשע בבית המשפט הצבאי ביו"ש על-פי הודאתו בגרימת מוות בכוונה החמורה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית המשפט הצבאי הרשיע את מעאד חאמד, על-פי הודאתו, בעבירות של גרימת מותו בכוונה (המקבילה לעבירת הרצח באיו"ש) של מלאכי רוזנפלד ז"ל בפיגוע ירי ב-29 ביוני 2015, בניסיון לגרימת מוות בכוונה, בחברות ופעילות בהתאחדות בלתי מותרת ובעבירות ביטחון נוספות.

על פי כתב האישום, הנאשם הקים חוליה צבאית מטעם ארגון הטרור חמאס, במטרה לבצע פיגועים נגד מטרות ישראליות, ותכנן, ביחד עם חברי חוליה נוספים, לבצע פיגוע ירי. בין היתר, הנאשם ירה לעבר רכב פרטי שבו ארבעה נוסעים ישראלים, ביום 29 ביוני 2015. באירוע נרצח כאמור רוזנפלד ז"ל ונפצעו נוסעים אחרים. כמו כן, הנאשם הועמד לדין בגין פיגוע ירי נוסף לפני כשבע שנים.

הטיעונים לעונש יישמעו בעוד כחודש, ברביעי בינואר 2023. התביעה הצבאית עומדת בקשר עם משפחת רוזנפלד ומעדכנת אותה בהתפתחויות.

הנאשם הוחזק במעצר ברשות הפלסטינית מחודש יולי 2015, עד לחודש אפריל 2022. הוא נעצר על-ידי גורמי הביטחון ביום 13 באפריל 2022. הוא הורשע בעבר, בשנת 2012 בקשירת קשר לביצוע ירי לעבר כוחות הביטחון ונגזרו עליו 12 חודשי מאסר. כמו כן, היה עצור בשנת 2014 במעצר מנהלי בגין היותו פעיל חמאס המעורב בפעילות עדכנית.



0 תגובות