לא רק לבחורי ישיבות: הנגיד רכניץ תרם חצי מיליון ש"ח לחיילי צה"ל

    ישראל פרייא | צילום: יחסי ציבור 4 Comment on לא רק לבחורי ישיבות: הנגיד רכניץ תרם חצי מיליון ש"ח לחיילי צה"ל
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נדמה שאין מישהו בציבור החרדי שלא נחשף בשנים האחרונות לנגיד החרדי מלוס אנג'לס, שלמה יהודה רכניץ. תרומותיו הגדולות למוסדות התורה, לצד שיתופי הפעולה המוזיקליים אותם הוא יוצר, הפכו את המיליארדר האמריקאי לדמות מוכרת בכל בית.

    אך נדמה כי רכניץ אינו מסתפק בפעילותו בתחומי המגזר, ובחר להיחשף לראשונה לציבור הישראלי כולו, כשהגיע לביקור מתוקשר בגדוד התותחנים MLRS (רעם), ואף הרים תרומה נכבדה של ציוד לחורף ושימוש חופשי במכונות השתייה והמזון בעלות של כחצי מיליון שקל.

    "הוא היה די עממי, בכלל לא ראינו שהוא מיליארדר, דיבר אלינו בגובה העיניים. שימח אותנו שיש אנשים כאלה שלא שוכחים את העשייה של החיילים למען ביטחון מדינת ישראל", סיפר אחד הנוכחים בפגישה למגזים פז"ם, אחד ממקורביו של רכניץ הוסיף כי הפגישה עם הלוחמים הותירה בו רושם עמוק. "הוא היה נרגש מאוד מהעשייה שלהם והוא תרם מכל הלב", סיכם.

    לפי הכתבה, רכניץ עצר בדרך לפגישה עם חיילי הגדוד, שכעת תופס קו באזור כביש 443 באיו"ש. לפגישה שארכה 30 דקות בלבד, ובמהלכה רכניץ התלוצץ עם החיילים, התאמן בהורדת ידיים עם אחד מהם ולבסוף שאל לגבי צרכיהם המיידים.

    הפגישה עם חיילי צה"ל מגיעה בסמיכות-מה למפגש מעניין של הנגיד עם חיילי המארינס האמריקאי שהיו בדרכם ללחימה במזרח התיכון, אותם פגש במהלך עצירת ביניים של מטוסו באירלנד. שם חילק הנגיד 50 דולר לכל חייל, ובדברים שנשא בפניהם הודה ושיבח את פועלם בלחימה בטרור העולמי.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      בושה וחרפה
      בייחוד בימים שכאלו בהם מלחמה מיוחדת לה' בעמלק הצבאי הרוצה ליטול הכל ולפגוע בציפור נפשנו

    2. 3

      זה עושה קיודוש ה' עצום אשריך ר' שלמה