יוקם מערך ארצי לטיפול בפוסט טראומה בחיילים

קובי פינקלר No Comments on יוקם מערך ארצי לטיפול בפוסט טראומה בחיילים

נחתם ההסכם על הקמת מערך ארצי לטיפול בפוסט טראומה בחיילים. המערך יוקם כאמור ע"י בית החולים שיבא שיפתח יחד עם ארגון נכי צה״ל מרכזי טיפול לבריאות הנפש בתוך מתקנים של בית הלוחם ברחבי הארץ, בדגש על הדרום והצפון

צילום: אורי שמש FIDF
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רשמית: נחתם ההסכם על הקמת מערך ארצי לטיפול בפוסט טראומה בחיילים. המרכז יוקם על ידי המרכז הרפואי שיבא בשיתוף ארגון נכי צה"ל ובתמיכת משרד הבטחון, ובזכות תרומה חסרת תקדים של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF). ההסכם נחתם במשרד הביטחון במעמד: סמנכ"ל וראש אגף התכנון במשרד הביטחון איתמר גרף, יו"ר ארגון FIDF מורי ליבוביץ; מנהל FIDF בארה"ב האלוף במיל' נדב פדן; ומנהל המרכז הרפואי שיבא הפרופ' יצחק קרייס.

'מערך ארצי לטיפול בפוסט טראומה בחיילים', יוקם כאמור ע"י בית החולים שיבא שיפתח יחד עם ארגון נכי צה״ל מרכזי טיפול לבריאות הנפש בתוך מתקנים של בית הלוחם ברחבי הארץ, בדגש על הדרום והצפון. מרכזים אלו יטפלו בנפגעי הטראומה הנפשית מקרב כוחות הביטחון ובבני משפחותיהם, שנוספו למעגל השיקום בעקבות מלחמת חרבות ברזל.

נדבך נוסף של התוכנית יגדיל משמעותית את יכולת המענה של מערכת הבריאות הציבורית לנפגעי פוסט טראומה, על ידי הכשרת מטפלים רבים נוספים שיקבלו מהמומחים המובילים את הידע והכלים המקצועיים הדרושים לטיפול בטראומה הכוללים גם טכנולוגיות חדשניות, הכשרות וסימולציות במסר – המרכז הלאומי לסימולציה רפואית.



0 תגובות