האזינו • ההורים מדברים: "המסר של מלאכי – משפחה מאוחדת ומלוכדת"

    שלום בידרמן 1 Comment on האזינו • ההורים מדברים: "המסר של מלאכי – משפחה מאוחדת ומלוכדת"
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוריו של מלאכי רוזנפלד הי"ד, יבלח"ט אליעזר ושרה רוזנפלד, פתחו היום את המהדורה המרכזית של קול חי בשידור אצל אבי מימרן ואמרו כי מלאכי היה מבקש מכולנו להתמקד בקדושת ואחדות המשפחה.

    אתה ריגשת וצמררת מהמקום האישי בהספד היוצא דופן שהיה לך

    האמונה בהקב"ה שכנראה שיש צדק עולמי, כח הניגון כח השירה, כח המשפחה החמה, כח הילדים, כח האהבה וכח התורה. אין מה לומר עוד עם כל הצער  והכאב הגדול.

    את עמדת בצד וראית את אליעזר פוצח בשירת אמונה ממעמקי הלב

    לצערי כבר קברנו את יצחק בננו הבכור והיינו בסיפור הזה. אז הופתעתי כי אליעזר עמד מול הארון של יצחק ז"ל ושר טוב להודות לה', אז לא הבנתי, זה לא היה מתוכנן, זה פרץ לו מבפנים.

    יצחקי נהרג בחול המועד פסח לפני 13 שנה ואז כבר בעלי הצדיק שר מול הארון והבנתי שזה הדרך שלו.

    אתה עומד ליד המיטה ומדבר על המערכה השניה והשלישית

    כשקיבלתי את הבשורה המרה על מותו של אחי הי"ד בשירות בסיני לפני 37 שנים. הייתי בחור בישיבת ההסדר במעלות, היה לי קשה להתרכז בסדרים אחר כך בגלל הכאב העצום והתחלתי לנגן ולשיר ביתר שאת ומאז ועד היום.

    צפו • מצמרר: האב השכול אליעזר רוזנפלד שר בהלווית בנו "ואפילו בהסתרה"

    שרה נשאלה כיצד מתמודדים עם המערכה השלישית והשיבה: " זו שאלה שאני גם שואלת את עצמי. אני כל הזמן מרגישה בין איזה פער בין מה שהראש יודע והלב לא רוצה להאמין. היהדות היא דת מאד חכמה , יש את השבעה שאתה כל כך עטוף באנשים שאין לך יכולת להבין ולחשוב. זה משהו שאני מרגישה שכל כך התאמצנו לחיות בשמחה וטוב לבב. אחרי שיצחקי נהרג לנו נולדו לנו עוד שני ילדים, לא היינו כל כך צעירים, אבל מתוך רצון ואמונה להראות לילדים שבאמת החיים שלנו ממשיכים וחשבתי…
    עלינו עלינו ועכשיו להיזרק מאיגרא רמא לבירא עמיקתא בפעם השנייה זה נראה לי מטלטל יותר ומרסק יותר. אבל כמו שאליעזר אמר אני חושבת שאנחנו לא יודעים … אנחנו רק יודעים לחיות מתוך אמונה ושמחה. אין לנו דרך אחרת לחיות את החיים. אני מקווה שהקדוש ברוך הוא ייתן לנו להגיש את הדבר הזה. צריך למצוא את הדרך לגדל את הילדים באמונה שהחיים הם חיים יפים וטובים ושמחים. אנחנו נעבור ביחד. המזל היחיד שאנחנו.. המשפחה שלנו היא משפחה שהיא ביחד ומתוך המקום הזה אני מקווה לנצח את זה איכשהו".
    אליעזר הוסיף כי הדבר הנכון לעשות לעילוי נשמתו של מלאכי "נראה לי שהמסר של מלאכי זה להרבות באהבת המשפחה. שכל ילד ידע שהבית שלו וההורים והאחים זה המקום הכי הכי יקר. לחדד את הקשרים שלאהבה בין האחים, לשתף את ההורים בשיחות 'מה קורה לי', 'איך אני מרגיש', להרבות אהבה בין ההורים לילדים, שהנוער המתבגר יאמין בהורים ויספרו להורים ולא יגידו ההורים שלי לא מבינים אותי…
    שההורים יתקרבו לילדים וינסו להבין אותם ואת דרכם. ושיהיה שיתוף פעולה כמו שאשתי היקרה והגדולה מהחיים יודעת ברגישות להגיע לכל ילד, להבנות איתו, לרקום יחסים מיוחדים בין כל בני המשפחה. שכל ילד ירגיש את המקום הבטוח שלו. אני מבקש מעם ישראל שיקח את המסר הזה ממלאכי היקר שיחסר לנו בדבק הגדול והקדוש הזה של קדושת המשפחה".
    בשלב זה החל האב ממרר בכי ועצר את דבריו.ההורים הודו לכל התומכים "לכל עם ישראל, על התפילות, בשעות הקשות כשהתפללו על חייו".

    האזינו לשיחה המרטיטה המלאה



    1 תגובות

    מיין תגובות