ח"כ ליצמן: "אני סומך על פרוש שישמור עלינו במשרד החינוך"

דוד לזר No Comments on ח"כ ליצמן: "אני סומך על פרוש שישמור עלינו במשרד החינוך"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (שני) התייחס ח"כ יעקב ליצמן ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי' למו"מ הקואליציוני המתקדם מול צוותי מפלגת הליכוד, לדבריו, "ישנם 75 סעיפים במו"מ שלנו עם הליכוד, יש סעיפים שהליכוד הסכים עליהם ויש סעיפים שהוא הסכים וחזר בו לאחר מכן".

לדבריו של ח"כ ליצמן, "יהדות התורה לא עוסקת כעת בתפקידים אלא ברשימה ארוכה ומייגעת של נושאים ערכיים בהם פגעה ממשלת הרשע שהייתה כאן. אנו עוברים סעיף סעיף ונתקן הכל".

ליצמן נתן דוגמא על סעיף קטן במו"מ הקואליציוני, "דרשנו מהליכוד בין היתר להפסיק את עצירת התקציבים אחרי ביקורות במוסדות ולהפחית את כמות הביקורות. אין גוף מסחרי עם כל כך הרבה ביקורת".

על החששות מול כחלון אמר, "אני מכיר היטב את שר האוצר המיועד כאדם ראוי וישר, הוא תמיד היה יהודי חם והוא ער למצוקות שלנו ולא צריך לחפש בו מה שאין לו. הוא חברתי ונידע לעבוד עימו, על אף חילוקי דעות שונים".

לשאלה האם הוא רגוע שבנט יהיה שר חינוך ענה ליצמן כי "זו טבעה של קואליציה – כולנו בספינה אחת ואני סומך על פרוש שמיועד לסגנו, שיידע לשמור עלינו שם".

ליצמן סיפר על תוכניותיו המידיות במשרד הבריאות ואמר כי כבר "ביום הראשון לתפקידי במשרד הבריאות אצא לביקור פתע בבי"ח ואטפל בעומסים בחדרי המיון", לדבריו, "אלו שני הדברים הראשונים שאעשה במשרד הבריאות".

על שיתוף הפעולה עם ש"ס אמר ליצמן כי "אנחנו  משתדלים לשבת עם ש"ס, ישבנו איתם ונשב איתם גם היום, חלק מהדברים שאנחנו דואגים קשורים גם אליהם. נשתדל לעשות שש"ס תהיה מרוצה ושיקבלו מה שמגיע להם, אני רוצה שיכנסו מרוצים", אמר ליצמן.



0 תגובות