בני בגין חוזר לליכוד: ישוריין במקום ה-11

גואל ועקנין | צילום: ויקיפדיה No Comments on בני בגין חוזר לליכוד: ישוריין במקום ה-11
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (חמישי) כי הוא משריין את השר לשעבר בני בגין במקום ה-11 ברשימת הליכוד, מקום ריאלי שיבטיח לו מושב בכנסת ה-20.

ראש הממשלה פנה לבגין כבר לפני כשבועיים בבקשה שיחזור לחיים הפוליטיים ושיצטרף לרשימת הליכוד לכנסת, וכאמור, היום הסכים בגין להצעה.

התגובות

כמו"כ, ממפלגת הליכוד נמסר כי במקום ה-23 תוצב ד"ר ענת ברקו: "ההודעה התקבלה על ידי חברי מזכירות הליכוד בתשואות רמות ובמחיאות כפיים, ואושרה בהצבעה בפה אחד", נאמר בהודעה.

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, על שובו של בני בגין: "שובו של בני בגין לרשימתנו לכנסת הוא בשורה גדולה לתנועת הליכוד. השר לשעבר בגין מייצג בעיניי ערכים של יושר, דמוקרטיה, וצעידה בדרך על פי מצפן ומצפון ולא בהתאם לשבשבת הרוחות וסיסמאות ריקות מתוכן. בני בגין אינו גימיק שיווקי, הוא איש של אמת, של דרך ארץ, של פוליטיקה הגונה וערכית, בשר מבשרו של המחנה הלאומי. ניסיונו הרב של בני בגין יתרום רבות לליכוד ולמדינת ישראל, ואני מברך על חזרתו לעשייה הפוליטית ולליכוד".

ציפי חוטובלי: "וה"מ נתניהו בחר היום באומץ לצאת נגד התופעה של שיריוני ריאליטי. בני בגין וענת ברקו מסמלים פוליטיקה של תוכן ערכים אידאולוגיה ויושרה שתוסיף כבוד וכח למפלגת השלטון״.

שר המודיעין, ד״ר יובל שטייניץ: ״שריונים מצויינים ונבחרת מנצחת! ד״ר בני בגין הוא אדם מרשים, חכם ואידיאליסט. מעמודי התווך של הליכוד כפי שעולה גם משמו. ד״ר ענת ברקו חוקרת ואקדמאית צעירה ומרשימה. השר שטייניץ הוסיף בחיוך: ״סוף סוף אני לא אהיה הד״ר היחידי בליכוד…״

שר הפנים גלעד ארדן: ״אני מברך על הצטרפותו של בני בגין וחזרתו לליכוד. בני בגין מייצג את השורשים והערכים של תנועת הליכוד. יש לנו רשימה מצויינת, ומשימה משותפת לנצח בבחירות הקרובות ולהמשיך ולהצעיד קדימה את מדינת ישראל.״



0 תגובות